Sandy's statistieken

vrijdag 9 november 2007

spinnen en zo

Deze week was ook weer zo snel om. Maandagmiddag was het weer schildertijd. Weer even aan mijn schilderij voor de kunstwedstrijd gewerkt. Ik moet die op 22 november inleveren op schiphol en dan kan ik gelijk mijn belasting laten nakijken bij de belastingsconsulent van Nico. Ik moet nu ineens betalen ipv terugkrijgen en volgens mij klopt het niet. Best wel vervelend....want het heeft ook weer gevolgen voor volgend jaar!

Maar goed we gaan niet op de zaken vooruit lopen, eerst maar eens laten checken door een expert.

Dinsdag moest ik weer naar het UMCG en eigenlijk was alles wel oke. Alleen mijn maag is wat van slag de laatste tijd. Ook zijn mijn benen weer dikker. We moeten maar afwachten, dus geduld hebben, met mijn maag. Verder heb ik mijn nieuwe creonschema (enzymen voor bij het eten, die helpen het voedsel beter op te nemen) gekregen en ik moet idd meer creon nemen. Is even wennen want ik doe het natuurlijk altijd al uit de vuist weg. Maar ik zat er zelf niet zoveel naast. Bij het warme eten moet ik nu 5 nemen en dat is wel meer dan ik gewend ben.

's ochtends had ik nog een bak. Ik was aan het wachten op de taxi, en besloot om toch nog maar even mijn stoma te verschonen. Ik heb een bakje boven de wastafel hangen waar mijn stoma spullen in zitten. Ik pakte een wegwerpzakje en een stoma zakje.....Die zou ik op mijn huidplak zetten, zit er een grote zwarte spin in...Ik schrok zo, dat ik het zakje op de grond keilde en de spin ergens heen is gerend. Ik was zo geschrokken dat ik niet heb gezien welke kant dat beest op liep...Dus nu kijk ik eerst of ik iets zwarts zie tussen de zakje!!!

Nadat ik thuis kwam van het UMCG, moest ik om 17.30 uur weer naar de fysio fitness. Dat ging erg goed, lekker gesport.

Woensdag heb ik uitgeslapen tot half 10 en heb mij klaar gemaakt voor boetseren. Ik ben er al om half 2 naar toe gegaan want ik moest mijn beeld nog uithakken en om 15 uur begon de les met een model. Ik heb het met gele chamotte gemaakt en dat wordt rood als het gebakken is. We moesten deze houding in een les afmaken want volgende week hebben we weer een andere houding. Maar dan ben ik er waarschijnlijk niet omdat ik dan bij de longfunctie in het ziekenhuis in heerenveen sta, vanwege de wereld COPD dag. Iedereen kan een gratis longfunctie meting laten doen om vroegtijdig COPD op te sporen. Maar als het niet zo druk is, ga ik wel gewoon naar boetseren.

Gisteren ben ik niet naar zwemmen in wolvega geweest, ik had geen zin en ik had toch wel weer veel te dikke benen en dan doet het best pijn tijdens het zwemmen. Wel ben ik 's middags naar golfles geweest. Ik ben nu alleen om te trainen voor de spelen.
Het ging veel beter als de vorige keren. Ik krijg het nu eindelijk weer te pakken. Het weer was trouwens wel aardig. Beetje wind en droog. Toen ik thuis kwam, heb ik stoofpotje gekookt en na het eten zijn we naar mijn nicht haar dochtertje gegaan in Lemmer omdat ze jarig was.
Onderweg hebben we flinke buien gehad maar eigenlijk, toen we terug reden was het niet eens zo erg met windstoten zoals ze hadden voorspeld.

Vanochtend was ik om half 9 uit bed gegaan en heb mijn pillen en broodje gegeten, heb as the world turns weer eens gekeken. Er is nu geen belpuzzelspel meer op dus dan schiet het wat op anders duurt het zo lang. Ik kwam er eigenlijk achter toen ik woensdag uitgeslapen had en de tv aan zette toen ik wakker werd.
Dus dat kan ik nu weer kijken zonder dat er gezeik tussen komt en dan ook gelijk goede tijden er achteraan. Hadden we gisteren niet gezien ivm de verjaardag.

Verder ben ik eigenlijk bezig met inpakken omdat we vanavond naar Tilburg gaan. Morgen gaan we naar de stoma verenigingsbijeenkomst in Eindhoven. Lijkt me interessant. Zondag gaan we weer terug naar huis natuurlijk.

Ik moet straks nog even zwemmen en fysiofitnessen en volgende week kan ik weer op de middag geloof ik omdat Rik er dan weer is. Eerst sporten en daarna zwemmen ligt mij iets beter!!!

prettig weekend

Geen opmerkingen: