Sandy's statistieken

dinsdag 26 augustus 2003

Vandaag ben ik 5 dagen uit het ziekenhuis en ik voel me wel iets beter. Ik ben alleen nog steeds het sputum opgeven niet kwijt. Meestal moet dat wel weg zijn na een antibiotica kuur, helaas niet. Ik denk zelf dat er een andere bacterie in zit. Op 3 september moet ik weer voor controle naar het ziekenhuis en dan zullen ze dat wel weer testen. Mijn bloedsuikers waren wel redelijk vanmorgen (7) dus dat is niet meer zo hoog.

Vanmorgen ben ik naar de fysiotherapeut geweest voor mijn ademhalingstechnieken en om te kloppen, dat wordt bijna niet meer gedaan maar ik vind het nog steeds prettig. Daarna ben ik naar de apotheek gegaan omdat ik nog het een en ander aan medicatie moest hebben o.a zithromax en nieuwe sondes en sondevoedingssythemen en glucose meetstrips en naaldjes voor op de insuline pen. Gelukkig bezorgt de apotheek alles thuis.

Toen ben ik eventjes gezellig gaan sneupen in de boekhandel, heb een boek gekocht om websites in html te maken. Dat heb ik zo nu en dan nodig om deze site en mijn eigen website te maken. Ik heb er al wat aan gehad, zie linker colom....
Ik heb ook nog iets anders gekocht maar dat kan ik nu niet vertellen, want het is een kadootje voor Arjan (je krijgt toch iets heel kleins).
In de Xenos kwam ik de moeder en de zus van Truus tegen, ze waren ook op koopjesjacht. Ze hadden gehoord dat ik in het ziekenhuis had gelegen.
Toen ik weer thuis was, ben ik tot een uur of drie bezig geweest in mijn werkkamer. Macy kwam toen zeuren om eten, alles is lief, alles krijgt kopjes, mijn hoofd, handen en voeten zijn helemaal lief...Ik moet meekomen naar de keuken, want daar gebeurd het!!!
Half 4 ben ik maar mee naar beneden gegaan om haar eten te geven. Ze had echt honger....en ik dan, och jeetje, vergeten vlees uit de diepvries te halen, ai wat nu?
Gelukkig had ik nog sate in pindasauszakjes, die je in een pan warm water ontdooit...beetje rijst en sla en tomaten...haha heel lekker.
Maar ik kook nog niet hoor, pas later...
Ik kijk eerst eventjes tv, "de verbouwing" tot "As the world turns" begint. Ik ga erbij liggen want ik heb mijn middagslaapje gemist,dat moest ik niet doen want voor ik het wist lag ik heerlijk te slapen, gaat de telefoon!!!!
Mama wilde eventjes weten hoe het met me gaat, en ze vertelt over haar werk.
Ook nog eerst even "Days of our lives" op de brt kijken en dan koken en eten.
Om 18 uur het journaal gekeken en toen ben ik maar eens achter de pc gaan zitten om het een en ander uit te proberen voor deze site.

Vanavond ga ik lekker tv kijken en zo nu en dan achter de pc zitten. Inhaleren en sondevoeding klaar maken, Ik verwacht om half 11 naar bed te gaan want morgen moet ik weer fietsen op de hometrainer met Pietie, ze komt al om half 10. Voor mij best wel vroeg, ik ben dan nog niet zo op gang. Ik ben dan eigenlijk allang wakker want ik slaap niet zo vaak uit. Tot verdriet van Arjan, die wel eens een gat in de dag kan slapen.

Macy ligt al op haar bed in de logeerkamer, af en toe kijkt ze eens wat ik doe, maar nu de verwarming (natuurlijk) niet aan staat ligt ze niet op het bureau of op de monitor. Dat zal in de winter wel anders zijn. 's Nachts komt ze altijd op mijn voeteneinde liggen en 's ochtends blijft ze gerust nog in bed liggen als ik er al uit ga.

Genoeg voor vandaag.

Geen opmerkingen: