Sandy's statistieken

vrijdag 29 augustus 2003

Het regent, eindelijk, ook wel weer jammer, want buiten zitten is toch wel leuker. Gisteren zat er weer een waas van algen op de vijver. Ik heb de algenreiniger weer tevoorschijn gehaald. Ik heb de dosering maar minder gedaan, Ja er leven wel vissen in de vijver. Vanmiddag zag ik de vissen nog zwemmen en het water was wonder boven wonder weer een beetje algvrij!!!
Vanmorgen wilde Macy naar buiten, maar het regent. Ze bleef zeuren en toen heb ik haar maar het tuigje om gedaan en ze draafde naar de andere kant van de tuin, toen ze in de gaten kreeg dat het nat aan haar pootjes werd. Ze keek nogal raar om haar heen en toen er hardere druppels vielen sprintte ze weer naar binnen. Na het eten probeerde ze nog een keer om mij over te halen om naar buiten te gaan, maar dat heb ik niet toegelaten.

Vanmorgen was ik om half 9 beneden, want ik moest om half 10 fietsen, maar om 9 uur ging de telefoon, Pietie is ziek ze komt vandaag niet....
Shit, had ik uit kunnen slapen. Nou ja, dan maar een beetje huishouden doen. De kattenbak moest echt weer schoon, het afval in de container maar eigenlijk moet ik boven nog even stofzuigen, toch maar niet gedaan. Volgende week maar eens.
Vanmiddag ben ik even gaan slapen, ik weet niet wat het is, maar ik was erg moe. Zou het toch ook aan het weer liggen?
Morgen is het feest. Arjan wordt 33 en houdt een barbeque. Hopenlijk waait de bui over...
Ik heb, zoals ik eerder schreef toch iets voor Arjan gekocht en gemaakt. Tja hij heeft natuurlijk al de ballonvaart van mij gehad (en een beetje van marinka).
Ik was van plan om morgen om half 9 naar Santpoort te rijden. Dan ben ik er rond 10 uur. Hopenlijk is jarig jet dan al wakker....
De eerste gasten staan om half 12 voor de deur....tenminste waarvan ik weet dat die komen!!!

Dit was het voor vandaag....

Geen opmerkingen: