Sandy's statistieken

woensdag 10 december 2003

Ja, er werd mij gezegd dat het alweer een week geleden is, dat ik geschreven heb. Ja, ik heb het ook zo druk dat ik er ook niet meer aan gedacht heb...en een week gaat best wel snel, dusHHH.

Maar goed, nu zal ik het weer goedmaken. Tenminste dat probeer ik.
Vorige week woensdag was de laatste les van boetseren en we hadden weer een model. Gelukkig ging ze anders zitten en heb ik weer een beeldje af...De poes was klaar maar het model op de stoel zat net in de oven en de brandweerman staat nu op de ovenlijst...dus helaas, die zien we pas in januari weer terug. Tenzij ik straks nog even ga kijken....maar ben bang van niet (ha).
Donderdag weer gezwommen, het was gezellig en vrijdag kwam pietie weer fietsen. Ja, het is steeds hetzelfde...
Vrijdagavond kwam Arjan weer en zaterdag hebben we boodschappen gedaan, en zijn we naar Europatuin in Sneek gegaan. Het was er niet druk, zelfs in de Konmar was het niet druk...dat is meestal wel zo maar goed, lekker rustig...We hebben een leuke raamlamp gekocht, die niet speciaal voor de kerst is en we hebben een beeldje van een kersrboom gekocht waar lampjes inzitten. Die moet dan wel weer opgeruimd worden na de kerst.....(!)
Verder hebben we vogelverwendingen gekocht en die vinden het heerlijk, ze verblijven graag in mijn tuin tegenwoordig. Het leuke is dat ze in de vijver een bad nemen en nu kunnen ze er schaatsen. Ik zag zopas een paar mussen op het ijs zitten..grappig.
Zondag hebben we gebrunched en zijn toen eventjes gaan rijden. Ik wilde naar Bolsward toe, om het beeld van mijn leraar te bekijken. Hij had in februari een opdracht gekregen en, ik geloof, 25 november is het onthuld. Toen schreef de media dat hij Eppie Dam heet....dat is wel een friese dichter maar hij heet Gosse Dam....ook dom...Het beeld zijn twee kinderen op een hekje, het was voor het weeshuis Snekerpoort, dat bestond geloof ik zoveel jaar...maar ik vond het heel mooi.
Daarna zijn we binnendoor naar Lemmer gereden en even bij Marinka en Meindert op de thee gegaan. Die hadden nl een vacature gelezen voor Arjan.

We waren eigenlijk te laat weer weggegaan, en toen hebben we maar de afhaalchinees bezocht. Er was nog veel over en dat heb ik maandag opgegeten.

Maandag had ik eerst Petra hier en toen 's middags had ik de vergadering van het astma fonds en 's avonds had ik schilderen dus echt veel tijd had ik niet om uitgebreid te koken...
Bij het schilderen hebben we het over pigmenten gehad en hoe zwaar giftig de verf eigenlijk vroeger was. Ik heb daar een heel blad vol aan aantekeningen over gemaakt. Dus mocht je daar wat meer over willen weten, mail me en dan stuur ik dat wel eventjes op....Ik kan het niet meteen sturen want het moet nog uitgetikt worden...hahah.
Gisteren moest ik even naar de fysiotherapeut en verder heb ik lekker binnen gezeten. en wat achter de pc geprutst enz. Ik moest een kaart maken voor de verjaardagen want de stapel is alweer op...was ik eigenlijk even vergeten.
Maar ik heb het weer gefixt...
Vanochtend heb ik gefietst en ik wilde de kerstspullen van zolder halen toen ik daar maar eventjes heb opgeruimd. Het was er een bende. Ik vond het oude inhalatieapparaat van vroeger terug en nog veeeeel meer.
Ik heb trouwens ook de kerstboom weer gevonden, nu stond die gewoon naast het hekje want vorig jaar zou ik de spullen al naar beneden doen maar ik heb niks gedaan aan kerst want ik was toch in Tilburg en bij Arjan.
Als ik dit klaar heb, ga ik een broodje eten met soep en dan de kerst in huis halen en verder weet ik het nog niet.
Morgen moet ik weer zwemmen, ik weet niet of ik wel ga. Ik verwacht nl twee pakjes: een demo versie van de halo lite inhalatieapparaat die ik ga testen en van van beek art supplies want ik heb weer eens schildersspullen besteld. Meestal komen die tussen 10 en 12 uur en dan moet ik net zwemmen. Maar ja, ik kan er ook niks aan doen.
Maar goed. Ik ga nu de boom uitpakken en kijken of het gezellig wordt in de woonkamer....Met Macy erbij is het altijd gezellig!!!

doei.

Geen opmerkingen: