Sandy's statistieken

dinsdag 2 december 2003

Zo, het is al bijna een week geleden dat ik wat heb geschreven. Nou, nu komt daar weer wat bij!!! Eindelijk he, voor sommigen....

Afgelopen vrijdag kwam ik uit bed met mijn rug op slot. Pietie zou niet komen want ze was nog steeds ziek. Toen heb ik de fysiotherapeut gebeld en ik kon tussendoor wel even komen. Hij heeft zijn manuele therapie op mij uitgeoefend en het was iets beter geworden.
's middags moest ik de H-eigenwijzer ophalen en ik vroeg of een van hun het wel in mijn auto wilde zetten want ik kon natuurlijk die doos met 130 boekjes niet tillen. Dat wilden ze wel even voor mij doen. Toen ben ik naar het zwembad gegaan en bleek dat ik miijn etiketten thuis had laten liggen. Jannes was er al en die heeft de boekjes alvast meegenomen. Ik snel naar huis om de etiketten te halen...

Ik ben nog even langs Gerharde gegaan om haar eentje te brengen.
Tegen 21 uur kwam Arjan alweer.
Ik had vrijdag oom Gerard gebeld of ze thuis waren, zaterdag want we wilden op visite komen omdat hij jarig was vrijdag.
Ze waren wel thuis.
Zaterdag hebben we boodschappen gedaan enz. Om een uur of 13 zijn we richting Arnhem gegaan. Toen we daar kwamen, waren Tamara en Manoah daar ook en Marvin ging net weg.
Het was heel gezellig. We zijn rond 20 uur weer naar huis gegaan.
Zondag hebben we een rustig dagje gehouden. Ik heb wel geschilderd en nog van alles in en rond het huis gedaan.

Gisteren kwam Petra weer en 's middags heb ik de video van expeditie robinson zitten kijken en de notulen voor de vergadering van 8 december gemaakt. Ik heb wel even liggen slapen, dus moet ik de meiden van de wit nog een keertje terug spoelen...
Vanochtend heb ik de notuelen gepost, ben geld wezen halen en heb wat lekkers voor bij de koffie gehaald. Daarna ben ik naar de fysio gegaan en zo meteen ga ik naar Thialf toe.
Arjans neefje Peter-Jan moet twee wedstrijden schaatsen en daarna komen zijn moeder en zijn opa en oma (arjans oom en tante) bij mij op visite. Ik weet niet of P-J ook meekomt.
Dus vandaar dat ik naar de bakker ben geweest. Ik had nl niks in huis gehaald van koekjes ed.
Nou, dat was het eventjes voor vandaag....

tot later.

Geen opmerkingen: