Sandy's statistieken

woensdag 26 november 2003

Het afgelopen weekend heb ik veel gedaan. Ik ben zaterdag om 9 uur richting Santpoort gereden en rond half 11 kwam ik daar aan. Toen heb ik even de nieuwe pc van Nico getest en met Hendrik en Margriet gewebcamed. Tussendoor een broodje gegeten en rond 12 uur zijn we richting Dordrecht gereden. We hadden een route uitgeprint maar het was niet een zeer goede, we hebben heel het centrum van Dort gezien.
Uiteindelijk vonden we het gebouw waar we de oef middag zouden bijwonen. Het was erg gezellig, we hebben leuk gekletst en ook nog het een en ander bekeken op het gebied van vernevelapparatuur. Zeer interessant, hoor.
Om 16.30 uur kwamen ze het buffet brengen en konden we onze magen vullen met allerlei lekkers.
Rond een uur of 18 zijn we richting Rotterdam gereden. Naar Eric en Alderina, en natuurlijk Tjerk en Hessel. We reden toch maar via de routeplanner maar veel vertrouwen hadden we niet, gezien die naar Dort enige wijzigingen nodig had.

Toen stonden we al voor de deur toen zij er nog niet waren. Tjerk moest diploma zwemmen en ze waren nog in de ballenbak bij M toen ik ze belde. Ze kwamen er gauw aan. Rond 12 uur ginen we weer richting Santpoort en ik had geen zin om alles nog te inhaleren en heb alleen mijn salbutamol en mistabron gedaan, dat is zo licht, dat is binnen 3 minuten klaar. De antibiotica (colistine) duurt daar en tegen wel 20 minuten!!! Vandaar.
's Ochtend was ik om 9 uur klaar wakker, ik ben toen alles weer gaan inhaleren zoals het hoort enz. Ik voel me dan toch een beetje schuldig, denk ik....

Om half 11 gingen we ontbijten. Tineke maakt dan afbakbroodjes en kookt eieren, die zijn overigens nooit goed volgens Nico en Arjan, want nico wil snoteieren en arjan wil dat het gele nog zacht is....Nou, krijg dat maar voor elkaar als je zelf harde eieren wil....Ik hoefde geen ei, soms heb ik daar echt geen zin in, bah, die geur kan ik 's ochtends niet altijd hebben....

's Middags zijn Arjan en ik naar de zwarte markt in Beverwijk geweest. Ik heb een nieuwe microfoon gekocht en ik moet zeggen dat die beter is, het leek eerst niet zo maar ik had per ongeluk het kabeltje van de boxen er half uitgetrokken en ja, dan doet het geluid het niet optimaal, natuurlijk. Dat is ook weer opgelost.

Zondag avond na het eten zijn we samen naar Heerenveen gegaan. Arjan moest hier in Heerenveen solliciteren, maandag. Het gesprek ging goed zei hij. Nu maar hopen dat ie wordt uitgekozen.

Maandag 1 december sluit het bedrijf waar hij nu werkt. Hij heeft zaterdag de papieren van het CWI gekregen en gisteren zijn officiele ontslagbrief. Hij heeft zich gisteren ingescheven bij het CWI.
Dit is natuurlijk niet waar je op zit te wachten, maar we hebben officieel besloten dat Arjan bij mij komt wonen. Hij is nu niet meer economisch gebonden aan noord holand en vond dat het tijd werd om samen te wonen. Hij probeert natuurlijk hier in Friesland werk te krijgen.
Officieel komt hij per 1 januari 2004 naar Heerenveen....
Vanaf maandag is hij vrij en kan hij rustig alles overzetten enz. (en verhuizen)

Maandag middag hebben we samen gelunched en rond 13 uur vertrok hij weer naar Beverwijk. 's Avonds moest ik schilderen en het ging eerst niet echt lekker, later heb ik alles opnieuw geschilderd en toen leek er eindelijk een schilderij te ontstaan.

Gisteren moest ik naar de tandarts....om half 10. eeehl...Ik had alleen tandsteen en ja hoor.....hij moest maar eens wat foto's maken...joepi...weer 25 รข‚¬ naar de ballen...ik zei dat die laatst nog gemaakt waren Bij de kaakchirurg in Groningen (dec vorig jaar) Ik wilde het eigenlijk niet. (gezien de kosten die hij nog eventje over mijn tanden wil binnen halen dit jaar, was mijn gedachte) Maar hij zei dat hij het toch eventjes wilde zien.....Toen zou ik eerst naar de wachtkamer moeten maar hij zei dat die foto's later maar ontwikkeld moesten worden en dat hij mij wel zou bellen als er wat moest gebeuren. Toen moest ik toch nog even in de stoel gaan liggen want hij wilde nog wat tandsteen verwijderen...nou ja, dat mag ook wel, ik heb genoeg aanslag op mijn gebit door die inhalaties en door de thee....
Ik vroeg of hij nog nieuwe patienten aannam. Hoezo? vroeg ie...nou mijn vriend komt bij mij wonen per 1 januari enz. O zei ie dan wel, moet je dat er wel even bij zeggen als ie belt....Dus heb ik alvast een tandarts geregeld...voor je arjan...(arjan heeft het niet zo op tandartsen, ik ook niet maar het moet wel...)

Om half 11 ben ik bij Margriet haar zwemles gaan kijken en daarna ben ik naar de kopierderij geweest om de H-eigenwijzer te laten maken. Vrijdag kan ik hem weer ophalen, dan moet ik alle etiketten er op plakken en dan is het een kwestie van zoveel mogelijk uitdelen.

Gister middag heb ik veel achter de pc gezeten en ik heb nog even mijn video van expeditie robinson zitten kijken, althans dat was de bedoeling...het laatste stukje heb ik gemist...in slaap gevallen. Zoals gewoonlijk!!!. Nu heb ik dat later afgekeken, ik moet alleen nog meiden van de wit zien...
Gister avond ben ik weer bezig geweest met mijn website...ik heb maar 1MB verbruikt, ik had het verkeerd gelezen...tja kan gebeuren, dus marinka, die foto van ons kun je eerdaags verwachten...mijn allerliefste nicht. hahah.

Vanochtend werd ik om half 9 wakker, Pietie komt niet te fietsen want ze is ziek. Ik ga het zo zelf doen (!) Vanmiddag moet ik weer naar boetseren. Ik maak een brandweerman, voor Nico...ik kan het nu wel zeggen want hij weet het al.

Nou dit was het wel weer voor vandaag...


Geen opmerkingen: