Sandy's statistieken

zaterdag 1 november 2003

Zo daar ben ik weer eens.

Dinsdag was het boetseren erg leuk met het model. Ze zat in kleermakerszit en dat was best wel moeilijk. Ik wist niet hoe ik moest beginnen, en ik dacht dat het nooit wat zou worden, nou, dat viel gelukkig mee. In het begin gaf Gosse mij wat aanwijzigingen omdat het,er denk ik, niet al te best uit zag, want dit was natuurlijk de eerste keer dat ik zoiets moest doen. Maar op het laatst van de les vond hij dat ik de slag al aardig te pakken had. Ik was na de les echt afgepeigerd...ik had er rode konen van.
Toen ik thuis kwam, zat Arjan achter de pc en om 18 uur zijn we gaan eten bij Lotus (chinees).
Om 20 uur waren we wer thuis en Arjan moest weer naar Santpoort.

Donderdag ben ik niet naar het zwemmen geweest, Ik was te moe en ik wilde wat energie bewaren voor het golfen. Ik was half 10 uit bed gegaan en kon lekker rustig nog het een en ander doen. Het was eigenlijk heel snel weer half 1 en toen ben ik naar Drachten gereden om Jan te halen.
Ik belde aan maar hij deed niet open, heb ik weer dacht ik, normaal bel ik hem op dat ik kom maar ik dacht dat hij dat nu zo langzamerhand wel zou weten, ja dan doet ie niet open..en ik was mijn telefoon vergeten...Ik ben om het huis gelopen maar je kan niet zo goed bij hem naar binnen kijken, toen zag ik dat de tv aan stond, dus dan moet hij thuis zijn...En door het zijraampje zag ik heb in de stoel knikkebollen...dus tikte ik op het raam en Jan schoot wakker....Hij had wel zin om te gaan golfen en ik ook...
We hebben hole 1 gespeeld, met martin onze prof. We kregen ook een aantal regels te horen en omdat we tijdens een dames mentor ronde gingen, konden we gelijk zien hoe het hoort.
Halverwege de hole ging martin naar zijn volgende les en mochten wij onze hole afmaken.
we gaan in de lente weer verder met golfen want het is te koud om met de handycar te gaan. An had het erg koud en ik vond het ook niet zo warm. Om half 4 gingen we naar huis.

Ik ging door naar de huisarts om de griepspuit te halen. Het was een file die kant op echt een chaos in de straat...niet normaal.
Maar goed die hebben we ook alweer...

Vrijdag kwam Petra en ik ben daarna boodschappen gaan doen. Ook nog even bij Grietje langs geweest om de notulen te brengen en om 14.00 uur ben ik naar Gerharde gegaan. We zouden bingo prijzen halen maar ik was eigenlijk te moe. We hebben nog het een en ander besproken over de notulen.

Vandaag ben ik laat uit bed gekomen en heb eventjes schaatsen gekeken en zit nu alweer achter de pc....dat is mijn lot zeker...nou, ik vind het niet erg. Arjan is thuis en moest klusjes doen geloof ik, nou ik denk dat ie voor de buis zit!!! Hem kennende...

Ik zit mijn vader te bekijken via de webcam, hij ziet mij...gezellig he?
Zo alweer een beetje bijgewerkt....goed he!





Geen opmerkingen: