Sandy's statistieken

vrijdag 25 maart 2005

Lente

Zaterdag hebben we nadat arjan eerst had gewerkt, de laatste boodschappen gehaald. En 's middags kwamen jan, lydia en de kinderen. Ik kreeg van hun een keukenweegschaal en een maatbeker. Dat had ik nl gevraagd. Verder hebben we patat enz opgehaald en dat vonden de kinderen denk ik wel lekker want alles was op.

Bij de post zat een kaart van oom rolf uit california. Leuk he! kijk maar op de foto.



Zondag zaten we al vrij vroeg klaar en toen kwam het bezoek pas in de middag. Zul je altijd zien he...Nico, Tineke en Marischa waren net een seconde eerder dan mijn ouders. Van nico en tineke en marischa heb ik een broodbakmachine gekregen en een MP3 speler. Van mama en papa kreeg ik een warmtekussen. Dit is net als een electrische deken maar dan in kussen formaat. Ik heb altijd koude voeten als ik naar bed ga en kan dan niet in slaap komen. Ik dacht dat dit wel zou kunnen helpen en echt...het is heerlijk warm. Om ongelukken te voorkomen moet je het uitzetten als je gaat slapen. Tja want op stand 2 is het erg warm hoor. Zeker als je nog onder het winter dekbed ligt.
Arjans moeder had voor hem het zomerdekbed meegenomen. arjan heeft het nu al warm..Nou, ik nog lang niet, ben ik bang.



Mijn kadootjes




Later kwamen Marinka, meindert en de kinderen en van hun kreeg ik een ketting met een vlinder, een keykoord en een gsm-hangertje in de vorm van een zwijn.(ik ben tenslotte een zwijn in de chinese horoscoop).
Later kwam Sikke ook nog even langs. Hij vertelde dat beppe zaterdag de verjaardag viert in het gebouw. Hij moest met hendrik naar groningen om te ijshockeyen.
Tegen 5 uur hebben we chinees eten gehaald...gezelli. we hebben dus weinig hoeven koken en bakken.

Maandag was een rustige dag. ik heb weinig bijzonders gedaan, 's avonds bij het schilderen heb ik getrakteerd. We moesten overigens twee danseressen tekenen. Echt heel moeilijk vond ik dat. Heb mijn schetsen wat verbeterd en probeer er wel een schilderij van te maken. Dinsdag ben ik eerst naar de fysio geweest, toen naar de apotheek en naar de boekhandel, toen taart besteld voor woensdag bij boetseren en ik moest weer een zak eten voor macy kopen bij de dierenarts. Dus dat was weer een hele boel in een keer. Woensdag kreeg ik een bos bloemen thuis van macy en arjan. (Ik kreeg ook een staatslot. Arjan was om 17.30 uur naar de juwelier gegaan want ik had een leuke ketting zien liggen bij lucardi maar toen hij daar was, was de winkel al gesloten...) 's middags ben ik naar boetseren geweest en in de pauze heb ik op oranje koek getrakteerd. Het waren leuke dagen.
Gisteren ben ik weer eens gaan zwemmen, ik was al drie keer niet geweest. Ik kan het nog steeds..haha. Ook hier heb ik getrakteerd. Je wordt maar een keer 34, of niet soms.
Ook het weer zit mee deze week. Ik zie al veel buren in de tuin aan het werk. Ja het voorjaar begint. hele vrolijke gezichten allemaal en ik zelf ben ook lekker vrolijk...tenminste...haha.
Vandaag doe ik weinig, ik heb een was gedaan en al wat gestreken en nu moet de tweede was nog aan de lijn. Het weekend wordt alweer druk. Morgen beppes verjaardag en zondag arjans moeder. Dus alweer feest.


Iedereen die mij een kaartje of e-mail heeft gestuurd, echt heel leuk, enne....