Sandy's statistieken

vrijdag 13 januari 2006

photoshoot

Vanmiddag mag ik op de foto! Ik word geinterviewd voor een blad waarin ze patienten vragen naar hun ervaringen met het hulpmiddelencentrum friesland. Ik ben een grootgebruiker van hulpmiddelen van het centrum en waarschijnlijk kwamen ze dan ook bij mij. En aangezien ik wel wat ervaring (!) heb in de media, allemaal opgedaan dankzij cf, vond ik het wel leuk om te doen.

Het blad is voor de mensen die in die sector werken, dus niet voor de "gewone"patient zal ik maar zeggen. Ik moet op de foto met een meneer van De Friesland zorgverzekeraar die over de hulpmiddelen gaat. Ik zal es netwerken, misschien levert het een nieuw inhalatie apparaat op. Ik las net in een mailtje dat ik na het weekend een nieuwe CR 60 krijg. Romedic stuurt hem vandaag naar het hulpmiddelen centrum...dan heb ik hem na het weekend. Wat een toeval???

Vanmiddag moet ik om 14 uur in de gezondheidsboullevard in het abe lenstra stadion zijn. Daar word ik geinterviewd en zal de fotograaf ondertussen een leuke lokatie zoeken om de foto's te maken. Ik heb eigenlijk geen idee waar ze het over willen hebben. Ik gebruik een inhalatie apparaat, een sondevoedingspomp, niet meer zo vaak een infuuspomp en via de wvg heb ik ook een rolstoel, toevallig ook via hun. Dus dat is toch wel een hoop. Stof genoeg om over te hebben.

Begin van de week had ik colistine inhalatie antibiotica besteld maar om een of andere reden is het nog steeds niet binnen. Ik had genoeg tot vanochtend. Nu hoop ik maar dat het vanavond binnen komt...
Inmiddels heb ik bij de contactouders van friesland colistine geregeld. (Die wonen ook in heerenveen)Hun dochter heeft ook cf, ze ligt nu in het ziekenhuis voor een kuurtje, beterschap linda! Zij hadden nog wel een hele doos want linda gebruikt tobi op het moment. Na het weekend zal het wel binnen zijn maar goed misschien ook nog wel vandaag.

Even eten en dan photoshoot!

Geen opmerkingen: