Sandy's statistieken

zondag 22 januari 2006

theaterweekje

Afgelopen week hebben we het druk gehad met van alles. Ik heb mijn "lijstje" bijna af, moet nog wel het een en ander doen want er is ook wel weer wat bijgekomen. Dinsdag was wel een rustige dag met veel regen enz. Nu hoefde ik niet weg alleen 20 minuten naar de fysio maar je moet toch naar de auto en terug...
Woensdag naar boetseren, ik was dit keer de eerste... samen met Do, die is vaak het eerste. Ik heb lekker rustig gezeten en niet direct aan het werk gegaan. Ik had een nieuw idee bedacht vorige week, een persoon die van het startblok duikt. Ik heb eerst uit mijn hoofd gewerkt maar ik heb een aantal plaatjes kunnen vinden die ik gebruikt heb. Nu staat het beeldje te drogen en volgende week zal ie wel gebakken kunnen worden.

Donderdag heb ik 's middags een bespreking gehad voor het internetcafé. We beginnen aardig op te schieten en hopen dat het binnenkort zulke vormen aan gaat nemen dat we los kunnen. Daarvoor moet ik wel een paar dingen nog maken en dat ga ik morgen doen. Een flyer en een stukje voor in het wijkkrantje.

's Avonds gingen we naar theater de harmonie in leeuwarden naar Nilgun Yerli. Ze heeft altijd een bijzonder goed programma. Toen ze op kwam dacht ik: "jeetje die is aardig dik geworden of zou ze in verwachting zijn..". Blijkt dat ze een zoontje heeft gekregen, dat is oa de rode draad in de voorstelling. Maar goed, we hebben een leuke avond gehad.

Vrijdag heb ik 4 afleveringen van vuurzee gekeken. Ik had deze afleveringen op de dvd recorder gezet maar was er niet aan toe gekomen om te kijken en ik had er nu zin in....Dinsdag had ik overigens nog "america's next top model" gekeken. Dat neem ik altijd op want maandags zit ik op schilderen. Opnemen is wel handig, kun je de reclames fijn doorspoelen...Vanmorgen ook even vuurzee gekeken want gister avond waren we ook naar de harmonie maar dit keer naar De ploeg e.a. Zij speelden Vendetta... Heel erg goed. Mocht je de kans krijgen om daar heen te gaan...zeker doen! Ik had er niks van verwacht want meestal al je hoge verwachtingen hebt, valt het vaak tegen. Dit keer dus echt niet. Overigens, arjan had deze uitgezocht... Goed gedaan jochie..haha.

Vandaag lekker een beetje liggen niksen. Mijn oom kwam nog even om twee kaartjes voor morgen op te halen. We gaan gezellig naar het muziekfeest van de Tros in thialf. Mijn schoonzus en haar vriend zouden mee gaan maar ze is ziek geworden en zal morgen niet beter zijn. Mijn oom wist nog wel twee mensen die graag mee willen... Dus morgen moet ik het schilderen laten voor wat het is, en lekker feesten !! Ik vond het wel leuk om eens zo'n muziekfeest bij te wonen en ook nog in onze schaatstempel thialf, lekker dich bij huis.. En om de kosten hoefde ik hetn iet te laten € 10,00 Dat is een schijntje in vergelijking met alle andere concerten, die ik bezocht heb. Ik moet natuurlijk zeggen dat ik nogn iet weet wat we gaan krijgen voor dat geld...maar goed. Morgen kun je het ook live op www.sterren.nl bekijken. Van 20 -23 uur. Maar of de sfeer erin zit, dat weet ik niet hoor, in de hal hoop ik van wel!!!

Geen opmerkingen: