Sandy's statistieken

woensdag 2 april 2008

Laatste nieuws uit het UMCG

De arts kwam vanochtend weer bij me en die vond het tijd worden om weer richting huis te gaan. Ze hebben gezien dat de maag en darmen er beter uit zagen dan de vorige keer. Nu moeten we wachten op de uitslagen van de biopten.
Misschien kan ik vandaag nog of morgen naar huis. In iedergeval ben ik voor het weekend weer in heerenveen en hoop ik voorlopig daar te blijven.

Gisteren heb ik nog even met de moeder van bjorn gesproken en ze verwachtten al snel een telefoontje dat hij naar de ic zou komen.
Helaas las ik vaochtend dat Bjorn weer geopereerd moest worden omdat hij ergens bloed verloor en dat zijn bloed niet goed stolde. Nu las ik dat hij weer stabieler is dan eerst. Bjorn blijf vechten, je kan het!

Ik wacht op het nieuws van de arts. En ook wordt mijn sondevoeding nu opgebouwd en zal ik straks wel het schema ontvangen. Ik heb gisteren heerlijk gegeten en ik denk dat het lekkerbekje mij best zal smaken.

Ik meld mij wel als ik naar huis mag...

Geen opmerkingen: