Sandy's statistieken

maandag 17 november 2008

stnu!

Daar ben ik weer eventjes. Eindelijk!
Ik heb een hele drukke week gehad en ik heb het afgesloten met een bezoek aan de margriet winterfair met Manon, Peggy, Inge en Hetty. Ik vond het weer enorm gezellig en ik ben blij dat ik gegaan ben. Ik kan er zo van genieten. Ik plaats binnenkort wel foto's want dat gaat nu niet.
Ik ben nu in driebergen, op mijn hotel kamertje. Ik ben nl op cursus voor stichting transplantatie nu. We kunnen hier gewoon op internet. Ik had mijn laptop meegenomen omdat ik had gelezen dat dat gratis was. Ik ben nu, 23.41 uur pas gaan proberen en HOERA, wel internet.
Maar ja, niemand meer online op msn....Maar ik ga zo maar slapen. Morgen om 8 uur ontbijt en om 9.30 uur gaan we weer verder met de cursus.
Ik heb mijn presentatie als eerste gedaan, nu ben ik er af en ik weet nu met de feedback waar ik aan moet werken in mijn powerpoint enz.
Vanavond hadden we iemand van transplantatie stichting nederland en een transplantatie coordinatie uit het westen van het land. Hij sprak over procedures die ze moeten volgen als iemand overlijdt en organen doneert.
Dat was wel heftige stof, maar ik vond het ook interessant om nu eens de andere kant te horen hoe dat gaat.
Ik eet mijn kräckertje op en kijk nog even journaal en de herhaling van paul en witteman over het rookbeleid enz. Ik weet niet of ik het helemaal zal zien want ik ben wel lekker moe.
Morgen zijn we hier tot 16 uur en moeten voor half 10 de kamer verlaten hebben.
Dan begint ook onze cursus weer.
Ik zal, hoop ik binnenkort wel een uitgebreid verslagje schrijven van deze week. Woensdag ga ik naar rotterdam met mijn schildersclubje naar het boymans van beuningen museum...
Dus veel thuis ben ik niet..
Tot later!

Geen opmerkingen: