Sandy's statistieken

zondag 11 januari 2009

It giet Oan !!! Sandy op het ijs!!!



Dit weekend ben ik bewust van mijn afkick verschijnselen geworden. Na de nieuwjaars bijeenkomst in de As op vrijdag, werd ik, toen ik thuis was gekomen helemaal niet lekker. Ik had ook daar niet veel gegeten want het was een en al vette hap. Wel een paar dingetjes gegeten maar minimaal. Ik had het steeds koud, bibberde me bijna weer warm en moest gaan liggen. Arjan kwam thuis en vroeg of we ook moesten koken. Ik zei dat ik geen eten hoefde. Dus Arjan heeft patat gehaald voor zichzelf. Ik was me nergens meer van bewust want ik was al in een diepe slaap op de bank. Zaterdag was net zo'n dag. Veel bibbers, warm-koud aanvallen en mijn jogging pakje maar niet uit gedaan. Gelukkig wilde Arjan wel zelf boodschappen doen en ook nog met de hond wandelen. Bekijk het filmpje van Chica on ice....(neem het linker filmpje want het rechter klopt niet denk ik, ik weet niet hoe ik die eruit krijg)



Vandaag ben ik wel mee gegaan naar het Heidemeer...Hier een foto-impressie...






Uiteindelijk eindigden we zo...met z'n allen op de bank. Ik had weer onwijs last van mijn lies (heb ik waarschijnlijk met fitness overbelast, krijg dinsdag speciale oefeningen) na het stuk lopen naar de Heide. De terug weg was weer eens een lijdensweg...boos en huilend kwam ik met mijn geliefde beestjes op de bank terecht en toen ik wakker werd was al het leed weer verdwenen en keken we de huldiging van Sven en Claudi op tv, want zoveel heerenveners zitten niet in het stadion...!Die liggen op de bank.

Iedereen heeft elfsteden koorts, maar ons friezen nog lang niet. Het vriest hier amper, vergeleken bij de zuidelijke provincies. Hier zijn de plassen en kleine waterwegen wel bevroren maar er ligt nog te weinig ijs op de grote vaarten van de elfstedentocht.

Jammer dat het gaat dooien, of zou het er toch van komen????

Geen opmerkingen: