Sandy's statistieken

maandag 9 februari 2009

Cursus

Ik mocht weer naar cursus intuitieve bewustwording. Heerlijk mediteren en leren over hoe je je persoonlijke ruimte mag/kan innemen. We hebben geleerd om de ruimtes waar je vaak komt te reinigen van alle "foute" energie. In gedachten probeer je dan die kamer/kantoor of waar dan ook, schoon te maken zodat je weer opgeruimd aan het werk kunt. Ook leerden we om je eigen aura schoon te maken, eigenlijk net zoals de kamers...Haal de wervelwind er maar door. Bij mij moet het met een douche,mijn visualisatie van schoonmaken, denk ik, stromend water neemt ook al je "foute" energie weg. Je moet wel eerst gronden/aarden (je een voelen met de aarde)want zo raak je dat allemaal goed kwijt. Dan moet je natuurlijk weer alles wat weg is, aanvullen met nieuwe energie en dat kun je doen door je zielester op te roepen. Dit is jouw eigen zon, die je altijd bij je hebt en waar je altijd je energie aan kunt vragen als je dat in een bepaalde situatie nodig hebt.
Het voelt prettig en goed.
We waren dit keer redelijk vroeg thuis en heb ik nog even met Arjan tv gekeken. Ik was best wel moe, maar dat neem ik voor lief. Ik heb geen pijn meer, voel me wel beter alleen ik doe nog wat teveel, maar ik denk dat het toch door de cursus komt dat ik mij stukken beter voel.
Er is meer tussen hemel en aarde, dat wist ik wel!

Geen opmerkingen: