Sandy's statistieken

zaterdag 14 februari 2009

Stank voor dank

Gisteren was het weer raak geweest met het internetcafé waardoor ik nog minder gemotiveerd ben en dat komt alleen maar omdat Caleidoscoop, waar wij onder vallen, heel slecht met de vrijwilligers communiceert. Dus doen wij dat ook niet en gaan wij gewoon door. Het is dus de bedoeling dat het internetcafé uit ons wijkcentrum verdwijnt. Er blijft wel iets, maar in een andere vorm, met laptops die je in een kast kunt opbergen maar dan maar drie en geen zeven, ze hebben en foutje gemaakt met het berekenen van de kosten, Ze waren vergeten dat er ook licentie kosten bij komen. We blijven in het ongewisse en daarom doen wij wat wij willen. Nu bleek dat de stagieres ineens op een draadloos netwerk zitten terwijl zij eerst samen met ons op de kabel zaten. Dus er wordt wel degelijk iets gedaan zonder ons dat te melden. Het blijkt dat onze provider failliet is, maar waar zitten we dan nu bij, er was wel internet donderdag avond? Ook werden onze affiches voor een open avond verwijderd van het prikbord. Blijkt dat de beheerder boos is op ons, eigenlijk op mij, ik heb ze gemaakt, omdat wij het niet met hem hebben overlegd. Hij wil ons eruit hebben want hij heeft de ruimte nodig waar wij met onze computers zitten. Maar goed het heeft me vandaag weer bezig gehouden. En daar pas ik nu voor. Ik stop ermee, ik geef nog de twee laatste weken les omdat ik de cursisten niet in de steek wil laten.
Daar doe ik het nog voor en voor mijn collega's. De rest kan de pot op.

We zullen een brief krijgen wat er besloten is. Stelletje achterbakse mensen daar bij caleidoscoop. Hebben we een overleg met de wijkmanager die ons al een beetje probeerde op zijn hand te krijgen. En zei dat ie alles zou proberen, al wetende dat hij dit allang met de gemeente geregeld heeft. Dat kregen we via via te lezen in een mail. En ook dat wij wel lastige vrijwilligers zijn waar ze eigenlijk in de toekomst liever niet mee willen werken. Wij willen wat anders dan zij willen. Je wilt toch niet met zo'n organisatie werken...of ben ik nou gek aan het worden...

Ik heb gelukkig gekozen om bij het astma fonds te blijven. Daar zijn ze zuinig met de vrijwilligers die ze hebben. Daar voel ik mij zeer gewaardeerd maar bij caleidoscoop krijg je stank voor dank.

Zo heerlijk, even van mij afschrijven, weer een last van mijn schouder...

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Sandy,
Wat ontzettend jammer dat er zo onzorgvuldig met jou wordt omgegaan. Verstandig om je energie in dingen te stoppen waar je wel voldoening uit haalt. Succes met alle mooie dingen waar je mee bezig bent. Groeten, Veronica