Sandy's statistieken

donderdag 9 december 2010

Het gaat lekker!

Deze week ben ik weer alleen thuis. Mama is weer terug naar papa in Tilburg en Arjan moet natuurlijk gewoon weer werken. Ik doe het rustig aan, al zeg ik het zelf...behalve maandag, toen heb ik toch wat te veel hooi op mijn vork genomen. Dinsdag kwam Margriet weer helpen maar ik had steeds pijn en voelde mij niet zo lekker. Gisteren en vandaag gaat het stukken beter. Wel even een klein rondje met de hond lopen, dat gaat wel, maar naar de apotheek lukt nog niet echt, ook wel glad hoor! De apotheek heeft gisteren de medicatie thuis gebracht gelukkig.
Verder belt vanmiddag de chirurg en dan is dat ook allemaal weer klaar. Morgen ga ik naar de kapper moet er een beetje mooi uit zien (haha)want 's avonds hebben we mijn afscheidsetentje van het astma fonds. We gaan naar E10 bij leeuwarden, een wokrestaurant. Heb er zin in.

Gisteren zijn mijn schoonouders naar Melbourne afgereisd en als het goed is, zijn ze nu wel aangekomen bij Ronald en Ria. Ik heb nog niks vernomen maar het is daar nu nacht en kunnen ze gelijk gaan slapen. Zaterdag waren we even naar ze toe gegaan om ze een goede reis te wensen. Daar is mijn vader ook gekomen en kon mijn moeder weer met hem terug gaan. Dan hoefde hij niet helemaal naar Heerenveen te komen.

De wond van het stoma heelt goed, het is bijna dicht. Het andere litteken ziet er ook mooi uit, beter dan dat het was. Het eten gaat nu ook steeds beter. Ik kan weer een normale maaltijd op. Af en toe heb ik wat kramp maar dan moet ik naar de wc. Verder trekt het litteken bij mijn navel wel wat maar de echte pijnen zijn weg.

Al met al is het tot nu toe erg mee gevallen. Gelukkig maar!

Deze foto is bij het artikel gekomen dat in het stomablad de vooruitgang is geplaatst over mij. Het verhaal ging over sporten met een stoma en in mijn geval, zwemmen met een stoma. Kijk voor het artikelhier

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi sandy.

fijn dat het mee is gevallen,nu een beetje aansterken en de feestdagen kunnen beginnen.

groetjes jeanet een transmaatje.

Marjan zei

Mooi artikel Sandy!

xx Marjan

Astrid zei

Hoi Sandy,

Hoe gaat het inmiddels met je?

Groetjes van Astrid