Sandy's statistieken

maandag 26 januari 2004

Nou, nou, ik ben dit jaar nog niet thuis geweest en wat nou zo leuk is...woensdag gaat het voor 90% gebeuren, tenminste dat hebben we horen zeggen door de zaalarts...
Dus na woensdag, heb je kans dat ik eindelijk ga samen wonen.
Het is allemaal zwaar tegen gevallen maar het gaat nu wel weer beter, helaas heb ik nog wel af en toe een kleine longbloeding maar de prednison is afgebouwd en de suikers worden met de dag beter, alleen zal ik nu bij elke maaltijd moeten gaan spuiten om de suikers naar beneden te houden. Maar dat geeft niet want ik mag naar huis...

Vanmiddag kreeg ik Oom Johan en tante mia op visite, ze hoorden dat ik er nog steeds lag en kwamen eventjes mij opvrolijken, we hebben gezellig bij het restaurant gezeten en later kwam Elly Beens van het astma fonds ook nog even op visitie. Zij woont nl in groningen en is regio consulente.

Ik lig nu op de kamer met twee meisjes die voor screening gaan en elvira heeft ook cf. Zij is vandaag gekomen en gaat twee weken screenen. Moniek heeft alleen morgen nog een onderzoek en dan zit het er voor haar op, ze heeft het meeste in amsterdam gedaan. Dan moet ze wachten of ze voor transplantatie in aanmerking komt. Moniek heeft pulmonaire hypertensie (hogebloeddruk in de longen) zij krijgt een hart long transplantatie als ze door mag.

maar goed, ik mag eindelijk naar huis.. Het zuurstof is geregeld. Ik moest vloeibare zuurstof thuis hebben, dus ik hoekloos bellen maar ze wilden dat ik eerst maar zie hoe ik uitkom met vier flesjes die 3 uur meegaan als je 2 liter gebruikt. Dan mag ik twaalf uurtjes buiten huis zijn en dan moet ik verplicht wachten tot de vrijdag wanneer hoekloos weer zuurstof levert.
nou ja, toevallig kwam mijn cf verpleegkundige net binnen en die heeft even geregeld dat vrijdag een vat vloeibare zuurstof gebracht wordt. goed he.

oke, ik ga stoppen, doei

Geen opmerkingen: