Sandy's statistieken

zondag 4 januari 2004

Zo, dat is lang geleden! Helaas heb ik op tweede kerstdag de griep gekregen en ben toen zondag naar het ziekenhuis gegaan. Ik was zo ziek, ik had steeds koort van 39 graden en dat hakte er wel weer in. Ik kreeg tazocin maar daar kreeg ik een allergische reactie van en vanaf dinsdag heb ik dus pas andere antibiotica. Ik krijg nu ceftacidime en tobramycine.
Dinsdag avond kreeg ik ook nog eens een longbloeding, welliswaar een kleintje maar de longarts en de hoofd interne stonden rap naast mijn bed. Ik kreeg prednison erbij en ik moest inhaleren met otrivine, dat wat je normaal in je neus spuit.
Verder kreeg ik meteen koortstherapie want ik had iets te lang koorts. Elk half uur werd ik gewassen met water vermengt met alcohol en ik lag onder een laken, ik had het giga heet en ik was ook wel angstig ivm die bloeding, tja wat gaat er gebeuren.

Ik mocht niet met thuiszorg maar dat was wel logisch. Ik heb het vuurwerk vanaf de afdeling bekeken, ik lig op de 4 e etage en uitzicht op Groningen dus ik heb echt heel mooi alles kunnen kijken...

De feestdagen waren erg gezellig, maar werden weer eens verstoort door een AZG bezoek, maar ja dat moeten we maar accepteren. Ik weet nog niet wanneer ik weer naar huis kan, want ik heb deze dagen nog geen arts gezien. Morgen zullen die wel weer langskomen.

Ik weet niet wanneer ik weer schrijf, als ik thuis ben denk ik.

Geen opmerkingen: