Sandy's statistieken

woensdag 10 november 2004

Druk, druk ,druk

Het is vandaag alweer woensdag. Ik heb het lekker druk gehad en dat bezuur ik nu denk ik wel weer een beetje.

Zaterdag waren we vroeg op want we gingen naar de wjv dag in Baarn. We zouden 9 uur weg gaan maar het werd half 10. We waren er bezt wel snel, we waren er rond 11 uur. We dachten dat we de eerste waren maar dat viel reuze mee. We kwamen de zaal in, waar een muziekje speelde en waar al hevig bijgepraat werd. Heel gezellig om vele bekenden weer te zien. En andere niet bekenden te leren kennen. Tegen half 1 gingen we lunchen en na de lunch hadden we een soort van forum gesprek waarin allerlei vragen aan bod kwamen wat met cf te maken had. Daarna was er tijd voor een snack en toen kon men naar yoga of meedoen aan line dance. Ik heb rustig met een pascale en annemarie aan een tafeltje zitten kletsen. Toen konden we aan het diner en rond een ur of half 9 gingen we naar de bar en eigenlijk ook afscheid nemen en op weg naar huis. Om een uur of 10 waren we thuis. Eigenlijk zijn we direct na het inhalatie ritueel naar bed gegaan.

Zondag hebben we een beetje klussen gedaan, arjan heeft gestofzuigd want het was echt nodig en aangezien Petra maandag kwam en we het haar niet aan konden doen.....
Verder hebben we een armatuur gemaakt voor het boetseren van vanmiddag. Ik ga een beeld maken van het model wat vanmiddag komt en die staat tegen een tafl aan. Nu ga ik dat later met beton gieten en dan moet er een versteviging in het klei omdat het anders niet blijft staan. We maken met gips er een mal omheen en dan heb je toch een aardig gewicht...
's Middags zijn we naar Thirsa geweest. Die hield haar verjaardag. We waren op weg en toen bij rottum bij de molen vroeg ik aan arjan of mijn tas wel in de auto lag. Nou niet dus...Daarin zit mijn mobieltje, pieper, pillen, insuline....dus teruggereden...

Om 21 uur waren we weer eens thuis...

Maandag kwam Petra, mijn hulp en Pietie kwam weer met mij fietsen. Ik was vergeten om de zuurstof op 2 liter te zetten maar op zich ging het wel goed. 's Middags haalde Hielke mij op voor de vergadering van het astma fonds bij Gerrit in Gorredijk. En om een uur of 5 was ik weer thuis.

Toen moest ik koken en om 19 uur bracht arjan mij naar schilderles. Ik begon steeds vermoeider te worden en kreeg ineens ook weer pijn in mijn linker long. Mijn spieren rond mijn borstkas en op mijn rug deden erg pijn. Maar dat heb ik wel vaker.

Gisteren stond ik op en het voelde nog steeds pijnlijk. Ik was een beetje te laat uit bed gestapt en heb alle inhalaties gedaan en moest toen naar de fysio. Ik vertelde hem dat ik pjn had en rob zei dat ik anders maar naar groningen moest gaan.
Toen ben ik nog even naar het postkantoor geweest en naar de copierderij voor het astma fonds. Toen ik thuis kwam heb ik ibrufen genomen en gegeten en ben achter de pc gaan zitten en de pijn ging weg. Om half 6 ben ik gaan koken.

Voordat ik naar bed ging heb ik weer een ibrufen genomen en heb heerlijk geslapen. Wel heb ik weer pijn en ik heb het gevoel dat er wat lucht loopt...ik hoop toch dat het geen klaplong is. Ik heb dit veel vaker gehad en dan bleek dat het geen klaplong was. De laatste keer zei die arts dat als je een pijnstiller neemt en de pijn is weg, dan kan het bijna geen klaplong zijn. Ik kreeg toen inderdad heel erg veel pijnstillers en nu dus niet.
Ik neem zo weer een pijnstiller en ga vanmiddag gewoon fijn naar boetseren. Mocht het nog niet over zijn dan ga ik morgen naar groningen....en niet zwemmen. ik denk dat het spierpijn is van het fietsen zonder extra zuurstof en dat moet ik nu bezuren...

Geen opmerkingen: