Sandy's statistieken

dinsdag 30 november 2004

Weer wat te schrijven

Het is alweer een week geleden dat ik iets heb geschreven. De tijd gaat zo snel en vandaag moet ik er weer wat bij zetten, dacht ik zo. Ik heb vorige week woensdag aardig wat gedaan bij het boetseren. De ene helft van mijn beeld staat in het gips maar het is nog lang niet af... We moesten een nieuw beeld maken omdat het model er was, moet je meedoen en de opdracht was om een torso te maken. Best moeilijk maar ook wel weer een uitdaging. Hier staan nieuwe foto's van mijn schilderijen en beelden.

Ik was woensdag zo moe, dat het donderdag ook nog doorwerkte. ik had overigens erg veel pijn aan mijn linker long. Ik ben toen niet naar zwemmen gegaan, ik heb maar rustig aan gedaan. Ook vrijdag ben ik rustig thuis gebleven. Ik was iets te moe. Zaterdag kwamen mijn ouders en we zijn naar sneek, europa tuin geweest. Ook naar bos en tuin in heerenveen, daar waren ze nog nooit geweest. Ik heb twee vlindertjes gekocht en er een mobiel van gemaakt. 's Avonda zijn we uit eten geweest om te vieren dat arjan een vaste baan heeft. Hij heeft gekozen voor Leeuwarden.

Zondag middag zijn we naar het warm winter feest van Lammy geweest. Ze werd 50 jaar en is in april getransplanteerd. Het gaat heel erg goed met haar nieuwe longen. Het was heel gezellig.
Gister was Petra hier en Pietie kwam met me fietsen. 's Middags ben ik de h-eigenwijzer naar de kopierderij gaan brengen en 's avonds ben ik weer naar schilderen geweest en ben verder gegaan met mijn elfje. Ik zag het vanochtend terug en ik vond het erg leuk geworden. Dus dat wordt hoopvol. Meestal vind ik het niks....

Ik zou vanmiddag van alles doen maar ik ben nergens aan toe gekomen dan een beetje op de bank hangen en in slaap vallen enz.. Ik kan nu nog een uurtje gaan schilderen en dan moet ik alweer koken want arjan komt dan alweer thuis...

wat gaat de tijd toch hard...

Geen opmerkingen: