Sandy's statistieken

donderdag 18 november 2004

hectische week

Zaterdag zijn we naar Lydia en Jan geweest. Jan was jarig en dat moesten we nog even vieren. Gezellig, hoop dat zij dat ook vonden!!!haha.

Arjan lust alleen geen pizza, maar ja arjan lust heel veel dingen niet en als je daar allemaal rekening mee moet gaan houden.....

Toen we thuis kwamen lag en een rouwkaart op de mat. Marty is overleden...we hadden het nog over haar gehad in de auto. Ze was al een week of twee heel erg ziek en lag op de ic in heerenveen. Marty was bijna 8 jaar voorzitter geweest van onze afdeling van het astma fonds. Zondag was de concoleance en dinsdag de crematie.

Zondag kwamen arjans ouders. Ik was heel erg moeizaam uit bed gekomen want ik had echt heel veel pijn in mijn nek, rug en polsen, heupen enz. Ik heb een pijnstiller genomen, nou meerdere zelfs....Na een tijdje kon ik weer een beetje normaal lopen.

Om 16 uur haalde Hielke mij op voor de condoleance en we waren na een half uurtje ook wel weer terug. Toen heeft arjan pastei gemaakt en hebben heerlijk gegeten. Ik moest nog wat mensen bellen en om een uur of half 8 gingen arjans ouder weer naar huis.

Maandag heb ik gefietst en de mondhygieniste afgebeld want dinsdag ben ik naar de crematie gegaan. 's Avods ben ik wezen schilderen en het was wel zeer gezellig.

Dinsdagochtend ben ik eerst naar de fysio geweest en daarna direct naar het crematorium gereden, het was zo druk dat ik een heel eind moest lopen en ik moest zelfs op de gang zitten, ik kreeg gelukkig nog een stoel. Het was een ingetogen, sobere dienst want dat wilde Marty, echt wel mooi, en heel veel mensen.

'S middags om 16 uur ben ik nog naar de verjaardag van mijn nichtje Margriet geweest. Ze is alweer 15 jaar, een hele dame is het geworden.
Ik was behoorlijk moe en zakte ook wel een beetje ineen na het eten.

Woensdag heb ik uitgeslapen en om twee uur ben ik naar boetseren gegaan en heb nu mijn beeld af. Ik hoop volgende keer het gipsen klaar te hebben en dan ta kunnen gieten....

Vanochtend ben ik wezen zwemmen en heb vanmiddag mijn schilderij afgemaakt en ben wat voorbereidingen aan het doen voor een nieuw schilderij.

Dit was het eventjes voor deze week

Geen opmerkingen: