Sandy's statistieken

maandag 25 april 2005

Maandag praatje

We hebben weer een leuk weekend gehad. Mijn ouders kwamen zaterdag even kijken hoe het met de "patient" was. Nou ja, het gaat wel goed hoor, zo nu en dan wat pijn. Ik was wel blij dat ik ze weer even zag.
We zijn eerst boodschappen gaan doen, toen is papa zelf het dorp in gegaan en mama is met ons mee gegaan naar de gamma, praxis, leenbakker enzo. We moesten nog van alles inkopen vanwege onze badkamer-opknap-week volgende week.

Zondag zijn we naar het Tylersmuseum geweest in Haarlem. Daar was de verzameling van Boudewijn Buch te zien. Wat we niet wisten was dat er die dag een aantal sessies waren met de crew van Boudewijn, die altijd met hem op reis ging. Ook zijn producente was er. Je kon ze alles vragen. Het was er super druk, maar wel leuk.

Daarna zijn we naar santpoort gegaan bij arjan zijn ouders. We hebben alle machines en toebehoren meegenomen die we nodig hebben om de badkamer te verbouwen...
Om een uur of vier zijn we naar Marischa gegaan. Zij is dinsdag jarig en hield haar verjaardag voor familie. Dus zijn we daar geweest. Ze wilde een nieuwe pannenset hebben. Arjans ouders hadden die al een tijdje geleden voor ons gekocht. Dus hadden we wel een kadootje. Ik was het helemaal vergeten.
Om half 8 zijn we richting heerenveen gegaan maar zijn eerst even naar de haven van ijmuiden gegaan om de driemaster uit rusland, die was aangemeerd te bewonderen. Echt groot. Rond 10 uur waren we weer in heerenveen. Heb ik weer mijn inhalaties gedaan en heb heerlijk geslapen.

Vanochtend belde de fysio af want ze had iemand anders op mijn tijd gezet. Geeft niet want ik moet niet te veel doen anders heb ik weer pijn. Ik doe vandaag wat administratie en heb wat dingen geregeld vanwege mijn hoge nuon rekening.
Ik verbruik nu het dubbele van wat ik voorgaande jaren heb verbruikt aan electra. Dat komt door de kl*** concentrator. Ik krijg wel een vergoeding voor de stroom maar ze hadden het op 16 uur per dag gezet en niet op 24 uur. Ik loop dus de helft mis. Nu kreeg ik van de nuon een dubbele maandlast maar die heb ik weer omlaag gekregen. Ook krijg ik een groter ambulox vat omdat ik netaan twee weken met dit kleine vat doe. Ik kan kijken of ik per dag ook een aantal uren aan het ambulox vat kan, scheelt ook weer in stroomverbruik. (Ik heb het allemaal wel aangedikt, want anders lukte het niet)
Nou ja, alle kleine beetjes helpen nietwaar...
Als je ziek bent betaal je er extra voor. En dat is niet eerlijk.. je hebt het al moeilijk genoeg.

Morgen komt mijn hulp en moet ik naar de fysio en dan woensdag op controle in groningen. Ben benieuwd wat ze er daar van denken.

Geen opmerkingen: