Sandy's statistieken

dinsdag 21 februari 2006

Eindje rijden

Vorige week na Groningen heb ik niet zoveel gedaan. Behalve mijn belasting invullen. Dat was wel even een middag werk maar nu ben ik daar ook weer vanaf. Ik heb ook elke dag 10 minuten gefietst op de hometrainer behalve in het weekend. Ik had daar even geen tijd voor. We hebben zaterdag boodschappen gedaan en toen belde arjans vader dat mijn nieuwe computer er al was. We zijn eigenlijk vrijwel direct in de auto gestapt om naar santpoort te gaan. Daar hebben we nog even schaatsen gekeken en weer terug naar Heerenveen.
Zondag waren we om 9 uur alweer op weg naar Tilburg want mijn vader zou, als ik de pc had, alle programma's er op zetten en mijn documenten uit mijn oude pc overzetten op de nieuwe. Ik had ook nog even tussendoor afgsproken in Chaam. Mijn vader ging zelf verder en Arjan, mama en ik zijn even bij david en irma en de kinderen geweest.
Daarna weer naar de zaak om mijn pc en mijn vader te halen, die zat daar ook nog steeds met mijn pc-tje. Hij vindt het niet erg.
Inmiddels was het al bijna 18 uur en de pc was nog niet helemaal klaar. We hebben alles weer in de auto gedaan en moesten toen nog eten. Mama en papa hebben broodjes doner gehaald en We zagen nog net dat Marianne Timmer goud won op de 1000 m. Goed van haar he!

Om half 8 zijn we weer naar heerenveen gereden en na 21 uur waren we weer thuis. We hebben zo ongeveer 700 km dit weekend gehad...en 7 provincien doorgesjeesd.
Maandag middag had arjan vrij genomen om aan de pc te werken. We moesten nog wat overzetten en hij moest natuurlijk nog op internet kunnen. Ik had 's ochtends eerst mijn hulp Petra en ik moest nog fietsen met Rob. We hebben nu alles werkend.
Helaas is mijn nieuwe lcd scherm niet goed. Het flikkert en geeft kleuren niet goed weer en ook foto's niet. In de monitor zit waarschijnlijk iets niet helemaal jofel waardoor hij slecht contact maakt. Deze kan ik binnenkort omruilen. Ik weet niet wanneer het nieuwe scherm er zal zijn. Zien we dan wel weer.



Hier twee schilderijen van tatyana murova. In groningen hingen werken van haar. Ik ben er helemaal weg van. Ik heb die dan ook even allemaal bekeken. Ze waren nog niet eens zo duur. Op de website www.artterra.com kun je meer werk van haar bekijken. Ook waren er schilderijen te zien van meerdere kunstenaars die op deze site staan.
Ik ga nu even mijn goulash afmaken, het vlees is lekker gestoofd, nu nog even de rijst maken en wachten tot arjan er is.

Geen opmerkingen: