Sandy's statistieken

donderdag 5 maart 2009

Verjaardagsconcert Lyle Lovett!!!

Afgelopen weken, sinds de keer dat ik over het internetcafé zo kwaad was, is het gevoel nog niet anders. We worden steeds meer tegen gewerkt en we hebben er op aan gestuurd dat we eindelijk een gesprek hebben met de "hoofden" van caleidoscoop. We kregen van verschillende kanten te horen dat we
a) gestopt waren, wat helemaal niet zo is en
b) alles al besproken en vast staat, maar wij weten helemaal van niks. Dus hebben we een "afspraak" gemaakt en die is op 19 maart a.s. om 9 uur 's morgens. Dan zullen we ze met hun concept om de oren slaan, want echt, de eerste zin is al fout: er staat dat we uit de As willen....DAT WILLEN WIJ JUIST NIET!!!!Zij willen ons uit de As hebben...
Nou ja, en als je verder leest word je alleen maar kwader....
Ik heb een nieuw concept geschreven als antwoord, alles waar ik niet mee eens ben op een rijtje gezet...en dan lekker mediteren en die hele caleidoscoop in een roosje, het heelal in schieten met een raket.
19 maart is er mee doorgaan op onze voorwaarden of stoppen en dan ook per direct.

Dat was een ding, waar ik de afgelopen weken mee bezig ben geweest. Ik word er zo moe van, zelfs zo erg dat ik weer een paar dagen helemaal niet lekker was, ik ben lichamelijk erg moe en dat wordt versterkt door mijn geestelijk narigheid mbt het internetcafé althans de ellende er om heen.

De maandagen zijn nu wel fijn, om de 14 dagen komt Margriet 's ochtends helpen in de huishouding, daar ben ik de laatste tijd veel te moe voor of ik heb geen tijd en kom ik er niet aan toe. 's middags ga ik schilderen en we hebben zwart-wit schilderijtjes gemaakt. Ik heb daar nog geen foto van gemaakt maar ik zal het maandag doen...
En 's avonds heb ik intuitieve bewustwording. Erg fijn is dat.
Met al die heibel heb ik het elke dag toegepast.
We hebben leren werken met roosjes plaatsen rond je aura. Dat kun je 's ochtens doen om jou te beschermen en dat werkt wel aardig moet ik zeggen. Ook hebben we plaatjes leren wegschieten in roosjes en dat kwam ook goed van pas met een aantal confrontaties in de As. Ook leerden we een ruimte op afstand of waar je al bent in een meditatie reinigen. Dat doe ik nu elke keer als ik naar het internetcafé ga.
Ik merk dat het werkt. Verder hebben we energie kanalen bewandeld en afgelopen maandag hebben we kosmische en aarde energie geleerd om te gebruiken. Daarna hebben we mannelijke en vrouwelijke energie behandeld. Het ying en yang idee.

We moesten in de meditatie een pad aflopen en ergens stond een bankje met daarop zittend een man en een vrouw. Deze twee gingen voor jou staan en ik moest kijken hoe ze eruit zagen. Mijn vrouwtje was een ballerina, vroeger had ik zo'n popje en ik vond haar wel op mij lijken. Tenger, verlegen maar wel de baas willen zijn, blond en sierlijk met een wit balletpakje en mallotje en een tutuutje aan, het was erg leuk om te zien...Het mannetje was een toreodor, krachtig, sterk, de baas willen zijn maar niet overheersend, in een zwart pak en een rode doek. Ook leuk om te zien. De twee figuren moesten samen smelten en toen zag ik mijzelf staan. Alle eigenschappen die ik hier noemde, moesten we voor deze meditatie op schrijven en aan de figuren toeschrijven. Het blijken mijn mannelijke en vrouwelijke eigenschappen te zijn omdat ik verscheen uit deze twee figuren. Ik weet dus precies welke eigenschappen ik bezit. Nu ik mij daarvan bewust ben, merk ik dat ik beter kan relativeren en dingen een plaats kan geen. Het was een hele mooie en fijne meditatie. Omdat wij allen een beetje een raar gevoel hadden, door de kosmische en aardse energieen, kan je wel eens te veel krijgen waardoor je een raar gevoel kan krijgen, hebben we een korte meditatie gedaan waarin ze zei om te vragen naar wat jou lichaam nodig heeft. Mijn antwoord was een healing bij Esmeralda zelf. Dus heb ik een aan gevraagd, volgende week 12 maart ga ik naar haar toe in haar praktijkruimte in joure.
Ik kijk er nu al naar uit...Ook heb ik op 21 maart op zaterdag een magnified healing, viering van de lente. Ik ga er samen met mama naar toe. Net voor mijn verjaardag. En op 31 maart ga ik naar Divine consciousness door Divyael en ja hoor ook nog in de As...nou ja, niks van aan trekken, hihi.

We hebben huiswerk, nl het thema mannelijk-vrouwelijk enz uitwerken. Ik ga een schilderij van mijn ballerina en toreodor maken als huiswerk. Morgen ben ik rustig thuis, wel even sporten maar dat is ook wel weer lekker.

Gisteren was een droevige dag. We hebben afscheid genomen van Jan Feikens. Marjolein kwam samen met haar moeder van Texel om 9 uur bij ons, om met ons te rijden. Om half 11 waren wij bij de kerk. Er stond een hele rij voor de kerk en de wind was super koud. We hadden het aardig koud gekregen en toen we in de kerk kwamen, konden we eerst niet zitten. Marjolein had nog net een plaatsje naast de kist die in de kerkgang stond opgesteld. Wij stonden eerst bij de uitgang maar mochten op het balkon plaatsnemen. Wij hadden echt de laatste stoelen. Het was een mooie dienst, echt Jan, zal ik maar zeggen. Toen de dienst afgelopen was, gingen we weer naar beneden via een heel stijl trappetje, en toen viel ik ook nog van die trap, ik had de dingen die op de trap aan de kant lagen niet gezien, dus alles was eraf gevallen..heb ik weer. We hebben even op marjolein gewacht en toen gingen we naar de begraafplaats. Weer heel koude wind brrr. Het leek wel of Jan als eerste daar begrafen werd want het was er nog zo leeg, er stonden wel al urnzuilen maar het was zo nieuw enz. Na de afscheidplechtigheid konden we langs het graf lopen en mijn bloemen lagen rechts van de kist op hoogte van Jans hoofd, dat vond ik wel mooi. Na afloop konden we in een gebouwtje op het kerkhof in westerbork koffie, broodjes komen halen en de familie condoleren. Daar hebben we nog even nagepraat en om 1 uur of iets later zijn we weggegaan. We waren rond half 3 weer in Heerenveen. Marjolein en haar moeder gingen gelijk door naar huis, want marjolein was moe en moest donderdag weer naar het umcg voor haar ebv virus gift, een soort chemo tegen het ebstein bar virus wat kanker kan veroorzaken in het lymfe systeem. Haar waardes waren ernstig verhoogd vandaar dat ze maatregelen moeten nemen. Dat heeft zij dan ook nog erbij, ook heeft ze longemfyseem in haar donor longen gekregen. Tja, je denkt dat het zo maar even gaat, zo'n longtransplantatie maar er komt van alles bij kijken.

Ik ben de laatste tijd moe, en vooral geestelijk heb ik het wel verdomd lastig. Ik heb daarom ook niet zo veel zin gehad om te schrijven, ik kan me er soms even niet toe zetten. Ook voel ik mij soms niet lekker en moet ik slapen en dat doe ik nu dus ook en kan ik altijd liesbeth vragen of ze voor mij in wil vallen met lesgeven. Ik kan me er wel doorheen mediteren en wat ik doe is luisteren naar muziek van lyle lovett, of chines muziek. Ik heb nog een leuk verhaaltje waar ik erg blij van werd en nog steeds helemaal hyper van ben...whihaa

Ik zou net naar cursus gaan maandag toen Arjan zei dat lyle lovett naar nederland komt. "Wat??"..."boek maar kaartjes, kan me niet schelen hoe, ik ga er heen". "Oke" zei arjan, "doen we dat", loop ik naar beneden om mijn tas te pakken en mijn jas aan te doen, roept ie: " hij komt op 23 maart....fijn he". Dan ben ik jarig...Op maandag dit keer. Ik riep: "wil je Lydia bellen of ze mee wil, ik wil haar mee hebben". Dus ik ging al met een blij gevoel, eigenlijk heeeeel blij gevoel naar cursus...
Toen ik thuis kwam, zei ie dat Jan en Lydia mee gingen maar dat we een probleem hadden...We hebben theater en concertbonnen maar die kunnen alleen gebruikt worden bij het UIT buro op het rembrandplein in amsterdam. Toen heb ik dinsdag mijn nicht uit diemen gevraagd of zij ze wil ophalen en dat wilde ze wel. Thanks gien! Dus dinsdag heb ik de bonnen en het resterende geld aangetekend naar haar gezonden en zij zou ze voor ons op halen. Wow super he! Mijn favoriete artiest komt eindelijk naar nederland, in paradiso om precies te zijn...en ook nog on my birthday!

Maar vandaag had ik een off day, tenminste... Ik werd om 6.15 uur wakker en voelde met mijn hand op mijn buik....GATVER...de plak is eraf gevallen...SHIT echt poep...de plak lag naast me en de ontlasting was giga vet (chinees gegeten), arjan was net in onze kleding kamer en ik riep of ie een afvalzak wilde pakken die in de badkamer lag. Heb ik om half 7 's ochtends een bed staan te verschonen. Was ik half 8 al aan het ontbijt en om half 9 de eerste was al schoon, de tweede was erin gedaan. Heb ik telefoontjes gepleegd, onze belastingaftrekposten gemaakt voor kees onze belastingconsulent en astma fonds dingen geregeld. Tweede was opgehangen en de derde erin, we hadden veel was, nou ja, het beddegoed dan extra...tsss
Om 10 uur pillen genomen en een tweede ontbijt gemaakt, broodje vlees met tomaat en kaas uit de oven, telefoontjes gepleegd, met de hond gelopen en op de bank geslapen, wel produktief maar ook wel sloom hoor. Arjan heeft het restje chinees gegeten en ik wat soep met broodjes om maar niet al te veel vet meer binnen te krijgen en ook om mijn darmen weer wat te legen, net nog een volle vette zak geleegd... dat is morgen wel over geloof ik.
Om 20 uur ben ik gaan douchen, heerlijk lekker in een schon bedje gaan slapen straks...als ik kan slapen, heb tenslotte vanmiddag ook al een aantal uren liggen slapen. Maar we zullen wel zien. Morgen moet ik om 10.30 uur fitnessen en daarna heb ik (nog) niks in de agenda staan, laten we het zo houden. Ik hoop dan wat te schilderen, mijn nieuwe huiswerkopdracht, ballerina en toreodor!!!
Heb ik zin in.. Dit weekend gaan we op verjaarsvisite bij mijn nichtje Kyra en arjan gaat zaterdagavond naar heerenveen-graafschap. Zondag doen we niks denk ik!


Geen opmerkingen: