Sandy's statistieken

dinsdag 31 maart 2009

Wat een weekjes


Zo, dat is lang geleden!!! Ik heb het zo druk dat ik er gewoon niet aan toe kom om even wat te typen. Nu dan een korte samenvatting.

We hebben het zo goed de laatste weken, dat ik echt een fijn leventje heb nu. Geen pijn meer, kan veel eten, kan er zelfs heel erg van genieten. Nu denk ik bij het laatste hapje...Jammer dat het op is.... Vroeger dacht ik...gelukkig, dat zit er in...
Nu eet ik als een bootwerker maar ik kom nog niet zoveel aan, ik blijf nu een beetje hangen op de 52-53 kg. Maar dat is nog altijd beter dan de 47 kg, vorig jaar.

Vrijdag de 20 ste heb ik bloed laten prikken in heerenveen. Het bloedbeeld, de leverfunctie en de prograft spiegel. Ik heb er niks meer van gehoord, dus denk ik dat het nu wel prima is, anders bellen ze vanuit het UMCG wel.

Mijn verjaardag was een groot feest met als klapstuk LYLE LOVETT in paradiso en dan ook nog op 23 maart...Het kon niet beter. Helaas moesten we mijn oom en tante weg sturen, sorry...ik kom nog wel een keertje langs. Ik probeer binnenkort wel een verslag met foto's te plaatsen, de foto's moet ik nog op de pc zetten. En zelfs daar heb ik de tijd even niet voor gevonden.

Ik ben nu inmiddels bezig met de cursus adminiles Dat is bedrijfsadministratie les maar dan in drie ochtenden van 2 uur. Woensdag heb ik de laatste les alweer...Deze man geeft het zo leuk, als ik vroeger zo'n leraar had gehad voor bedrijfs economie en handelswetenschappen dan had ik er vast wel meer mee gedaan. Ik snap nu eindelijk hoe je btw uitrekend, enz enz. Deze cursus wordt eigenlijk door het cwi gegeven voor zzp-ers. Maar je kon je ook particulier opgeven. Ik heb ook de ambitie om wat voor mijzelf te gaan doen en dat is om computercursus te geven aan beginners. Ik ben nu aardig op weg en ik voel dat ik het moet gaan doen. Ik heb daarbij de hulp van papa, die dat ook doet.
Maar goed, we hebben veel te doen nog wel hoor!

Verder ben ik ook bezig met het tweede blok van de bewustwordingscursus over chakra's. Vanavond de eerste les weer gehad en ik ben echt super blij, tevreden en ik voel me heerlijk! Dat is denk ik niet voor niks, die cursus heeft me heel veel goeds gebracht waar ik wat mee kan, ik had al het gevoel dat ik het maar zelf moest gaan oplossen en nu heb ik hiermee een goede methode gevonden.
Ik zou zeggen aan iedereen, mocht je niet goed in je vel zitten, probeer een bewustwordings cursus. Het helpt echt! Lees het boek the secret dat is al een beginnetje....

Donderdag gaan we naar Santpoort toe, want vrijdag trouwen Marischa en Marinus. Mijn schoonzus, dus. Arjan is getuige en fotograaf en ik neem ook foto's en ik help de bruid met aankleden. Verder zijn onze duiste vrienden gisteren ook gekomen en woensdag komt de andere helft. Ze komen donderdag hier heen om naar de orchideeen hoeve te gaan en naar giethoorn, want het schijnt mooi weer te worden. Verder zullen we over de afsluitdijk terug gaan en even bij het monument te gaan kijken. Vrijdag de trouwerij en zaterdag gaan we naar Volendam en maken ook klededracht foto's geloof ik...
Zondag gaan de duitsers weer naar huis.

Morgen ga ik naar emmeloord voor een stoma forum dag van welland, een stoma fabrikant. Daar zullen we onze mening laten horen over stoma materiaal enz. Dan om 19 uur ga ik naar divyeal, een healer die met de Goddelijke vonk werkt en met de hoogste energieen jou kan helpen.

Dus heel druk allemaal.......

Mijn wens is: dat iedereen zo happy mag zijn als ik nu ben!

Geen opmerkingen: