Sandy's statistieken

donderdag 25 november 2010

De derde dag

Deze dag was een mindere dag. Heel veel pijn en ik kon niet eten en zelfs niet drinken omdat ik misselijk werd. Dan moest ik kokhalsen en trok mijn maag steeds samen wat weer enorm veel pijn deed in de buik. Vanochtend toen de artsen kwamen, zeiden ze dat ik wel wat pijnbestrijding mocht vragen en dat de buik heel goed hoorde en voelde. Hij dacht dat ik binnenkort wel ontlasting zou hebben gezien het geluid in de dalende dikke darm. Het stuk dat drie jaar werkeloos was. Daarom doet het zo'n pijn want hij moet weer op gang komen.
Ik moest ook douchen en de wond van het stoma spoelen. Ik heb dus een gat in mijn buik en een heel mooi gemaakt litteken. Na een tijdje onder de douche werd ik wel koud en belde ik de verpleeg, ze heeft me geholpen met afdrogen en aankleden. Toen ben ik in mijn bedje gaan liggen en heb ik eindelijk een beetje geslapen. Ik heb geen warm eten gehad alleen thee. Ik heb eigenlijk te weinig gedronken vandaag. Om een uur of 3 kwam mama en heb ik wat gedronken, beetje met lichte dwang. Arjan kwam ook al snel. Hij is DE NEDERLANDSE KAMPIOEN SKODA SERVICE ADVISEUR! Goed he! Hij gaat in maart naar Praag, naar de fabfiek van skoda. En zal hij voor de volgende kampioens titel strijden.

Ik ga lekker muziek luisteren als het bezoek weg is en een beetje dommelen.

Morgen meer!

Geen opmerkingen: