Sandy's statistieken

woensdag 7 april 2004

Het is woensdag ik was vroeg op, ik moest naar de fysio en toen ik terug kwam, ben ik gaan douchen en heb drie wassen gedraaid, de bedden had petra verschoond en ik moest eerst alles strijken voordat ik weer nieuwe was kon ophangen...

Vanmorgen was mijn bloedprikker kapot, tenminste hij deed het niet meer en toen heb ik de apotheek een nieuwe laten bestellen, nou, dat was er vanavond en die zouden ze brengen, dus vandaag heb ik geen bloedsuikers gemeten maar het zelfde gespoten als gisteren. Ik kreeg om half 7 de nieuwe prikker thuis bezorgd en ja hoor, het was de verkeerde natuurlijk....de prikkers passen er niet op....lekker handig, net nu we morgen naar groningen moeten en dan 's avonds naar tilburg willen...Ik de apotheek bellen, kreeg ik de diensdoende apotheek, die kon geen goede bestellen maar wel eentje waarmee zij mensen leren prikken, nou die kon ik ook meteen ophalen. Dus morgen wer met de apotheek bellen of ze nog op tijd een nieuwe kunnen bestellen...Morgen moet ik ook weer naar groningen want ik heb dan eindelijk de allergie test voor antibiotica's...

Vanmiddag kreeg ik via een mailtje te horen dat lammy van duuren getransplanteerd is. Zondag op maandag nacht. Ze was nog niet wakkker (geweest) want ze had een bloeding gehad waardoor ze opnieuw naar de ok moest en waardoor er nu nog vocht in een long zit. Ze is wel gestabiliseerd maar nog wel fragiel schreven ze. lammy stond vanaf augustus vorig jaar op de lijst maar was pas sinds maart oproepbaar omdat ze nog de tbc pillen kuur moest doen. Ondertussen kon ze nog naar portugal op vakantie en als ze dan terug kwamen, dan kon ze oproepbaar zijn. Dus als ik het goed begrepen heb, heeft ze nog geen maand echt hoeven wachten. Ik weet niet of het allemaal zo is gegaan natuurlijk want toen ik in het ziekenhuis lag vertelde ze dat aan mij. en dat was in januari. In een maand kan veel gebeuren.

Afgelopen zondag ben ik naar de muziekschool geweest, omdat drie van mijn schildersclubje hun schilderijen daar hadden voor de expositie en dit een leuke afsluiter van ons cursusseizoen zou zijn. Het was maar van half 6 tot half 7 ongeveer maar wel weer gezellig.
gister avond ben ik weer wezen schilderen en dat was de laatste les..jammer he...nu moet ik zelf maar eens aan het werk...ik moet ook nog kleien want ik heb tenslotte 10 kilo meegenomen, een nieuwe zak...dus ik ben van plan om zeer creatief de zomer door te komen....
We hebben een e mail lijst gemaakt. want ze willen in de zomer een paar keer met z'n allen gaan schilderen bij jet in de tuin. Zij woont op een boerderijtje in bakkeveen....lijkt me erg leuk...

Ik heb zonet alle medicatie al bij elkaar gezocht om mee te nemen naar tilburg. disdag is daar de zuurstof al gekomen dus dat is fijn....ik heb ook mijn kleding al bij elkaar gezocht, ik moet morgen eerst naar de fysio en dan nog naar groningen dus dan vergeet ik natuurlijk van alles...Arjan moet morgen zelf maar even kijken wat ie allemaal aan wil...we gaan maandag avond weer naar huis. We hebben de poes nog niks verteld...hahah...dan gaat ze onder de bank zitten als ze het reismandje ziet...dus dat doen we pas op het einde uit de kast halen.
We hebben al een kadootje voor mama, ik zeg niks want dan zul je net zien dat ze dit leest...
Helaas wordt het pokke weer dus blijven we daar maar binnen want ik moet niet ziek worden...ik moet morgen weer naar groningen waar de bacterien heersen, meestal ben ik een dag na het ziekenhuis bezoek hoesterig...

Maar goed, morgen eerst de apotheek bellen, dan het leenprikkertje terug brengen enz enz... weer lekker druk...

Geen opmerkingen: