Sandy's statistieken

dinsdag 13 april 2004

Vandaag is het alweer dinsdag en we hebben een gezellige pasen gehad in Tilburg.
Donderdag moest ik eerst naar de apotheek bij de schoterpoort om het leenprikkertje terug te brengen, toen naar de apotheek om de foute prikker terug te brengen en een nieuwe te halen, althans dat dacht ik.....die gingen ze niet bestellen want ze zei dat ik dat beter via de diabetes verpleegkundige kon doen want dan is het gratis....ze heeft wel gelijk natuurlijk...Toen naar de fysio en daarna maar eens bellen met de diabetes verpleegkundige, weet je wat ze zei, dit was niet mijn eigen hoor, zoiets moet je eigenlijk een paar dagen van te voren doorgeven en niet zo...tja kan ik het helpen dat dat ding kapot gaat...dat weet je toch niet van te voren...mhhhha...zij was er volgens het papier in geval van nood...haha

Nou, het toeval wilde, of het toeval bestaat niet, ik moest toch nog naar de allergoloog en toen kon ik van te voren een nieuwe prikker ophalen. Het is de allernieuwste...lekker klein...



maar goed, daarna moest ik bij de allergoloog zijn, ik dacht om de testen te krijgen maar nee hoor ik moest eerst met de dokter spreken. Ik moest alles vertellen en nu moet ik op een oproep wachten. De stofjes met antibiotica moeten allemaal gemaakt worden en dat duurt even en dan kunnen ze dat pas inspuiten. Nu zal ik wel een paar keer terug moeten komen omdat elke antibiotica soort apart wordt getest....die test is nog nooit echt gedaan, want er is domweg geen geld voor. Dus referentie studies heeft ze niet.

maar goed. we waren eigenlijk best vroeg weer thuis. We hebben patat gehaald en zijn lekker vroeg al vertrokken naar Tilburg. We hebben natuurlijk op de A27 in de file gestaan, dat kan ook niet missen...17 km. Een half uur verspeeld.

Maar dat geeft niet. we zijn er aangekomen. Zaterdag ben ik met papa en arjan naar hornbach geweest en hebben we een kamperfoeli gekocht en een mop, stok, emmer en wringer. die van mama was kapot gegaan tijdens het witten. Leuker verjaardagskado hadden we niet...o ja wel, we hadden een rododendrom gekocht. Die wou ze graag hebben.
Tante patty en oom gerard kwamen 's middags en tante joyce en james kwamen tegen etenstijd omdat die eerst nog moesten werken. Het was heel gezellig.
Zondag hebben we een rustig paasontbijt gehad en verder weinig gedaan. Maandag zijn we naar baarle nassau geweest en hebben bij de engel gelunched.

Daarna zijn we een stukje gaan wandelen en toen weer naar huis gegaan.



Na het eten zijn we rond half 7 naar heerenveen gegaan via de polder. we hebben eventjes een paar keer 50 moeten rijden en toen hebben we geen vertraging meer gehad. Om kwart voor 9 belde ik mama op dat we weer thuis waren.

Vanochtend was ik laat wakker en zat rond half 10 nog boven aan de pc en toen ging de bel. De monteur van de combi warmte ketel was er voor de onderhoudsbeurt. Hij heeft wel een tijdje werk gehad en moest toch nog iets vervangen waardoor het water warmer werd beneden. Dat was dus, achteraf al heel lang kapot want het water werd niet zo warm.....

maar goed. dat is nu weer in orde...we moeten een nieuwe ketel want deze is al vrij oud en er is altijd wat mee aan de hand. Papa heeft een adviseur gebeld en die komt volgende week, hij maakt een offerte welke ketel het beste is en wat de installatie kosten zullen zijn...hopelijk zitten we er dan warmpjes bij...

Geen opmerkingen: