Sandy's statistieken

zaterdag 3 april 2004

vandaag hebben we een rustig dagje, tenminste ik had het zo gepland...vanmorgen las ik in de weekend bijlage van de telegraaf een artikeltje over een breicafe....nou das leuk, ik heb aardig wat leuks gebreid afgelopen jaren en dit was wel een leuk stukje...


We hebben boodschappen gedaan bij de poizsmarkt in oudehaske. We hebben nl geen zin in die troep bij de konmar, deze gaat ombouwen naar super de boer en nu kunnen we onze oude punten op de klanten kaart nog net omzetten in artikelen of in rocks zegels....maar ja, ze zijn over twee weken dus geen konmar meer maar je krijgt nog wel steeds punten....duhhh

De poisz is wel goedkoper overigens. Nu zitten we weer gezellig te computeren met z'n tweeen....ik had ook nog leuke fotootjes van die wc voor mannen....


leuk he....meer heb ik niet vandaag...

Geen opmerkingen: