Sandy's statistieken

maandag 12 juli 2004

Vandaag is het weer niet een zonnige dag, af en toe een heel klein beetje zon, dus dan maar niet buiten zitten. Macy snapt het niet echt, ze heeft wel het tuigje om en gaat af en toe met Arjan mee naar buiten maar leuk vindt ze het niet, het is te nat en te koud.
Woensdag was het wel mooi weer. We hebben in ieder geval lekker gegolfd. Het was zelfs lekker warm. Jan wilde na het golfen naar oranjewoud. Hij wilde ons trakteren op een sorbet. Dus wij bij Tjaarda een heerlijke sorbet gegeten. Ondertussen had Arjan de voortuin en het tegelpad van onkruid voorzien. Nu had onze ene buurman dat ook gedaan, dus moesten wij ook wel...

Donderdag ochtend ben ik even bij de fysio geweest want Rob had vakantie en Pietie was weer begonnen na haar zwangerschapsverlof. Vrijdag was Petra weer geweest en toen is arjan boodschappen gaan doen want ik moest op Hoekloos wachten. Deze keer kwam hij erg laat maar was erg te pas. Ik heb een extra slang gekregen van ongeveer 1,5 meter voor op de golfbaan, bij het putveldje. Dan heb ik iets meer ruimte en dan hoef ik niet iedere keer mijn tankje op te pakken. Ja, een mens verzint van alles om zijn grensen te verleggen.
Zaterdag zijn we naar Annelies en Henk geweest in Hardenberg. In mei waren we daar geweest en toen waren de drie hondjes in verwachting. De puppies zijn inmiddels geboren en wij zijn er wezen kijken. Annelies heeft zelf ook een puppie gekocht, Bowie, dat is een langharige chiwahwah. Nu heeft ze 4 honden en ze houden er nog 2 van het nestje.



We hebben nu ook een nieuwe rage geleerd. We waren 's ochtends in de witte boekenwinkel en daar werd gevraagd of ze scoubidoutouwtjes verkochten, maar dat deden ze niet. Ik wist niet wat dat was, totdat Lisette de touwtjes op tafel gooide..En ik vind het erg leuk om te doen. Ik heb zelf nog geen touwtjes...en ben begonnen met goudwol. Dat had ik ooit eens van Rinie gekregen en daar ben ik nu een ketting van aan het maken, met kralen, ja gelijk lekker moeilijk doen.



Gisteren heb ik weinig tot zeer weinig gedaan. En zonet kregen we visite van Marinka en de kinderen. Zij moest nog het een en ander kopen voor de vakantie op de camping. Ik ga zo de witte was doen. Want ja, we gaan morgen op vakantie. Naar Tilburg. Vrijdag halen we mijn ouders op van schiphol. Morgen levert Hoekloos een ambulox zuurstof vat daarzo. De buurman van mama heeft de sleutel en die zorgt ervoor dat ze niet voor en dichte deur komen, als wij er nog niet zijn.
We zullen nog een paar bezoekjes afleggen. Tante joyce gaat donderdag op vakantie en daar gaan we waarschijnlijk nog eventjes op visite. ook nog bij mijn nichtje Barbie. Daar hebben we de baby nog niet eens van gezien. Ze heeft nu drie kinderen.

Ik hoor net dat we eindelijk eens in Tilburg zijn als de kermis er is.
Misschien gaan we zondag er wel even naar toe.

We gaan nu koken en ik ga nog even douchen en dan echt de was doen.....

Geen opmerkingen: