Sandy's statistieken

donderdag 1 juli 2004

Ja, we liggen eruit!!! En ik had gisteren mijn "HUP HOLLAND HUP" shirt aan naar de boot. We hadden nl. de sportafsluiting van het astma fonds en omdat we de wedstrijd niet konden zien, heb ik mijn shirt aangetrokken....



We hebben gisteravond de foto's van de sportafsluiting nog in mijn webshots album geplaatst. Dus klik maar eventjes door en je ziet, dat we het heel gezellig hebben gehad.

Vandaag heb ik helemaal niks gedaan tot een uur of 2. Toen heb ik nog een lijst gemaakt voor het schilderij met de skier voor Conny. Wonder boven wonder heb ik de zaak netjes in verstek kunnen zagen en het paste ook in een keer. Nu staat ie nog in de klemmen totdat de lijm droog is. Het schilderij zelf was al krom maar de latjes waren ook erg krom dus hoop ik dat het straks allemaal nog gaat passen. Morgen wil ik de lijst wit schilderen als Petra weer weg is en dan moet de skier er nog eens op komen. Nou, ja dat komt wel....

Zaterdag gaan we naar Santpoort want Arjans ouders zijn weer terug van vakantie in Bulgarije. Ze gaan vanavond weer naar huis. Dan zullen de poesjes wel weer blij zijn als Tineke er weer is.

Als het goed is, is de oef site vernieuwd binnenkort. Ik heb daar een stukje geschreven bij verhalen uit het leven gegrepen. Ik schrijf over zuurstof thuis. Daar staan meer stukjes op over cf enz van patienten.

Mama en Papa hebben nu een weekje erop zitten. Ze gaan met Oom Rolf een paar dagen naar Lake Tahoe
We hebben vandaag de kaart uit San Fransisco gekregen en ik heb een sms gestuurd dat ze nog maar eentje uit lake tahoe moeten sturen, dat was wel snel....haha.

Ik ga voetballen kijken, arjan zit al voor de tv. Ik heb wel zin in thee.

Geen opmerkingen: