Sandy's statistieken

zaterdag 26 juni 2004

Vandaag is het zaterdag en het dreigt wel mooi weer te worden, tenminste op dit moment is de zon weer even in rust achter een enorme wolk maar het ziet er goed uit. Dat is weer lekker want ik werd die regen alweer zat.....tja dan komt de winter al weer bijna, we tellen alweer af. De langste dag is geweest...

Voor papa en mama is de langste dag vliegen ook achter de rug. Ik zal jullie een geheim vertellen...ze zijn naar California!!!! in USA... drie weken. Lekker voor ze he. Gisteren hebben ze gebeld nadat ik via www.gadzilly.nl een sms-je had gestuurd. Hier kun je een gratis account aan maken en dan kun je 15 gratis sms-jes sturen per dag.

Ze hebben gevlogen met Delta air lines en moesten eerst van schiphol naar cincinetti. De douane was super streng. Ze waren een uur later aangekomen en moesten nog overstappen naar san fransisco maar omdat ze schoenen, sokken enz uit moesten doen en alles door een detector moesten halen, hebben ze het vliegtuig gemist. Iedereen moest alles uit hoor. Mijn vader is nu zijn zippo aansteker kwijt, die hij in belgie had gekocht. Hij maakte nog spatjes maar hij kreeg hem niet mee, das balen voor iemand die zeer verslaafd is aan roken. Hij was natuurlijk al gaar van de reis waar hij ook al niet mocht roken en dan pakken ze ook nog zijn waardevolste bezit af...hahah, misschien is het toch beter om te stoppen met roken..!
Ze hebben een vlucht via salt lake city kunnen krijgen naar oakland california. Daar hebben ze een auto gehuurd en zijn ze naar walnut creek gereden naar Oom Rolf. Ze hebben alleen hun koffer nog niet maar die zou nagebracht worden.

Vandaag gaan we van de zon genieten, hoop ik en om 20.00 uur gaan we naar Minne en Tim in Alkmaar. Minne was jarig en houdt vanavond een feestje. We nemen Hilda mee, die belde mij gisteren om te vragen of ze mee kon rijden. Dat kan wel natuurlijk.

Ik ga nu beginnen met mijn therapieen, inhaleren, spuiten, eten enz enz...beetje later maar ja ik heb lekker uitgeslapen....

Geen opmerkingen: