Sandy's statistieken

dinsdag 22 juni 2004

Alweer een week om, het gaat hard. Arjan zijn ouders zijn al bijna een week in Bulgarije en ze hebben wel aardig weer maar wel af en toe regen. Wij hier ook. We hebben vooral voetbal gekeken en wat een drama van de wissel.....ze zitten er nu nog mee. Ze praten er nu nog over...
Zondag zijn we uit rijden gegaan, we moesten er even uit. Maar het was best wel koud en af en toe een fikse bui. We zijn naar de frietwagen bij rotsterhaule oid geweest. Daar hebben ze lekkere patat. We hebben daar buiten gezeten maar het was erg winderig en ik had het best koud. Ik denk dat ik daar mijn koudje heb opgelopen want gisteren was ik niet lekker, pijn in mijn longen en bij het hoesten trok mijn linkerlong iedere keer...ik had blosjes op de wangen en heb voor het slapen een ibrufen genomen en vanochtend was het weer over.
Ik moest naar de fysio al om 10 uur want ik had 11 uur golfles. Vorige week was ik vergeten dat ik naar de fysio moest..vandaar...
We hebben bij de driving range afgeslagen met club 6 en we hebben aandacht besteed aan de grip, de manier waarop je de club vasthoudt, wat geresulteerd heeft in een 50 meter verre klap...best goed hoor voor een zesje..haha.
Het was best warm, Ik heb zelfs mijn vest uit moeten doen want ik had het erg warm.
We hebben later nog even op het terras wat gedronken.
Toen ik thuis kwam, heb ik op de bank geslapen en daarvoor heb ik heerlijk de snoeppot leeggegeten en dat heeft geresulteerd in een ietwat hoge bloedsuiker zonet voor het eten =14....nou ja dan spuit ik 8 novorapid en 16 insulatard...

Morgen moet ik weer voor controle en denk dat het allemaal wel goed is. We zullen het zien. Verder heb ik niet zo heel veel gedaan behalve veel voetbal kijken en tennis niet te vergeten...

Geen opmerkingen: