Sandy's statistieken

dinsdag 8 juni 2004

Vanochtend was ik om half 6 wakker geworden en bedacht me dat ik de wekker toch maar moest gaan zetten om me niet te verslapen. Ik had hem om 8 uur gezet en werd ook pas wakker toen ie afging. Ik moest natuurlijk vandaag naar de fysio en vandaar dat ik een beetje op tijd uit bed moest. Ik had al helemaal bedacht wat ik met dit warme weer aan zou doen, dus ik hoefde niet lang in de kast te rommelen. Het was dus echt wel lekker warm al, toen we weggingen. Ik moet het natuurlijk eerst zien en dan geloof ik het pas.

Na de fysio zijn we nog even naar leenbakker gegaan om een ligstoel kussen te kopen en twee kussentjes voor op mijn friesenbankje. Toen we thuis kwamen, heb ik mij op mijn ligbed in de zon geinstalleerd en heerlijk van de zon liggen genieten. Ik vond het niet nodig om mij in te smeren want ik dacht dat het wel zo'n vaart niet zou lopen.

Nu, na het douchen, voel ik toch wel een beetje brand op mijn rug en met name het witte plekje, dat is vitilogo, dat zijn witte plekken waar geen pigment meer zit en dat heel wit is. Het verbrandt ook aardig en wordt erg rood maar het blijft wit.
Ik heb mij nu met after sun ingesmeerd. Dus dat moet erg verzachtend werken staat op de verpakking. Nu ben ik in Bulgarije vorig jaar wel aardig verbrand geweest en dit van vandaag is daar niks bij.

's Middags heb ik de satestokjes gemaakt want we hadden gisteren bedacht om vandaag sate te roosteren en het vlees moest natuurlijk nog aan de stokjes worden geregen. We hebben zelfs voor morgen nog een keertje!!! alleen moeten we wel nieuwe houtskool kopen want dat was echt op. Ik hoop dat het morgen weer lekker weer wordt want dan kan ik weer heerlijk in de tuin zitten.

Geen opmerkingen: