Sandy's statistieken

donderdag 17 juni 2004

Vanochtend las ik twee stukjes in de telegraaf die ik wel leuk vond en echt iets voor friesland. En ook omdat het weer bijna vakantie is en omdat arjan zijn ouders nu naar bulgarije onderweg zijn.



Gisteren ben ik met geert onze voorzitter naar Pietie, mijn fietsfysio en onze schaatsfysio geweest. Ze heeft op 21 april een zoontje gekregen en hij heet Parlind. Heel lief natuurlijk zo'n baby enz. Ook hebben we natuurlijk haar nieuwe huis bewonderd, ze wonen nu op skoaterwald dat is de nieuwe woonwijk hier in heerenveen. Er waren nog geen straatnaambordjes maar Geert had een goeie uitdraai gemaakt, dus we reden in een keer goed.

's middags moest ik weer naar golfles en we gingen gelijk hole 1 spelen met Martin onze leraar. An en Jan zaten in de handycar en ik moest maar als eerst afslaan. Nou, het ging me behoorlijk goed af. Ik sloeg perfect en dat nog maar met een ijzer 6. Dus als ik met een wood zou slaan was ie behoorlijk verder gekomen, waarschijnlijk. We sloegen vanaf de plek waar de verste bal geland was. Iedereen slaat de bal wel een keer. Mijn bal was het verst en toen de tweede slag was weer heel goed. De derde niet zo maar Jan sloeg hem bij de green en we haalden de hole in 5 keer. Het is een par 4 dus we hebben het niet slecht gedaan.
Toen moesten Martin en ik terug lopen en het ging mij goed af. ik had nog nooit dat stuk gelopen maar toen ik vanochtend wakker werd, leek het net of ik gisteren een traktor over me heen had gehad. De laatste tijd heb ik 's nachts kramp ik mijn voet en dan heb ik gewoon de hele dag pijn in mijn voet. En ik heb nu wel overal lichtelijk spierpijn.

Vanochtend had ik daardoor niet zoveel zin om te zwemmen maar toch een beetje hard zijn, "ik-ben-geen-mietje" mentaliteit opgezocht en er voor gaan. Ik heb toch wel lekker gezwommen en ook veel gepraat, maar ja dat is het donderdag ochtend gevoel. Gelukkig hadden we deze keer wel koffie. Jan hoekstra heeft getrakteerd omdat hij zondag jarig is.



Ik vergat te vertellen dat ik maandag naar de tandarts ben geweest en dat ik er weer tot december af ben. Ik had al het idee om te beginnen over het feit dat ik net bij de kaakchirurg ben geweest ivm de screening en dat alles goed was en dat ik alleen tandsteen had en dat mijn gebit wel grondig gereinigd moet worden en of hij dat ging doen of dat de
tandhygienste dat ging doen. Hij laat het over aan mevrouw de hygienste...joepi...
Toen ik binnen kwam zag hij mijn zuurstof en vroeg gelijk wat er was. Hij wist wel van cf maar dat ik al voor transplantatie in aanmerking kom, wist hij niet. Hij was echt bezorgd en vroeg van alles. En als ik iets had moest ik maar bellen. Toen kwamen we over golfen te spreken en hij vond het leuk dat ik dat ook deed. ik had zijn zoon daar wel eens gezien bij de driving range. Zijn dochter schijnt op de interne te werken in het azg, maar ja die ken ik niet. Jan willem, zijn zoon ken ik wel want daar heb ik in de brug klas mee op school gezeten. ik ging toen havo doen en hij atheneum. Hij is nu tandarts en werkt ook wel in de praktijk.

Maar goed. Ik kreeg net een mailtje van de theatergroep dogtroep. Ze gaan een heleboel subsidie kwijt raken en dan kunnen ze geen theater maken zoals ze dat gewend zijn te doen. Nou, ik vind het treurig maar ja ik zelf zit nog met het taxivergoedingsysteem te klooien. Hopelijk gaat het me wel lukken om het te krijgen maar ja, dat weet je niet. Iedereen heeft last van die bezuinigingen en de chronisch zieken het meeste. Terwijl wij al zoveel hebben moeten inleveren. (werk, mobiliteit enz)

Ik zal eens kijken hoe het met goede tijden slechte tijden gaat. Een man uit heerenveen gaat zijn debuut maken. Hij golfd ook op de club en hij speelt een rol met ludo en stefano. Hij heeft met schilderijen te maken.

Ook zal ik kijken hoe het met voetbal afgelopen is, ik moet nl weer wat punten scoren voor de poule want ik stond bijna onderaan. Gisteren heb ik weer wat punten gepakt, dus dat moet ik vandaag wel even doorzetten.

tot later.

Geen opmerkingen: