Sandy's statistieken

zondag 13 juni 2004

Vandaag zijn we aan het bijkomen van gisteren. We hadden de oef middag in Beneden Leeuwen en we gingen barbecuen. We zaten te hopen dat het mooi weer zou zijn. Het was het wel met zo nu en dan een bui(tje. Arjan had eerst broodjes gehaald en toen hebben we de doop van amalia tot halverwege gekeken en zijn rond half 1/ kwart voor 1 weggereden. We kwamen aan om half 3 en de meesten waren er al. We zaten lekker buuiten op het terrasje. Toen hebben we een klein buitje gehad, maar dat konden we opvangen door de zonnewering omlaag te doen. Toen de barbecue aan en lekker roosteren. Ook toen kregen we weer last van water, maar niet voor lang. Tegen de avond werd het iets te fris om buiten te zitten en toen zijn we naar binnen gegaan.
Om een uur of 8 zijn we naar Tilburg gereden en hebben papa en mama nog even bezocht. Zij waren 34 jaar getrouwd. We hebben bossense bollen gegeten en een gedeelte van de voetbalwedstrijden gekeken. En het stukje van amalia's gaapje tijdens de waterplechtigheid.
Om half 12 zijn we weer naar Heerenveen terug gegaan. Om half 2 waren we weer thuisgekomen.
Vanochtend waren we om half 11 wakker en ik vroeg arjan hoe laat marinus met zijn nieuwe motor zou komen. Arjan zei dat hij waarschijnlijk 's middags zou komen, maar toen hoorden we een motor geluid. Die was er dus al!!!!
Hij heeft een hele mooie motor terug kunnen kopen na het avontuurtje van twee weken geleden hier bij de rotonde. Marinus is niet lang gebleven want hij wilde nog even naar het circuit in Assen toe.

Ik heb eigenlijk de hele middag op de bank doorgebracht en tv zitten maar vooral liggen kijken.

Morgen moet ik om 9.15 uur naar de tandarts en 's middags hebben we weer een vergadering van het astma fonds. Dinsdag heb ik alleen fysio en woensdag ga ik met Geert bij Pietie op kraamvisite en 's middags moet ik weer golfen.

Donderdag gaan arjan zijn ouders op vakantie naar bulgarije en ik moet 's ochtends weer zwemmen.
Dus ik heb weer een lekkere drukke week voor de boeg. Ook moet ik nog dingen schilderen die ik mijzelf heb opgelegd, voor de kraamvisite was ik bezig, dat moet voor woensdag af en ik ben begonnen met een sneeuwlandschap met skieer er in, voor conny, de nicht van arjan. Ja, grappig met dit mooie weer een skilandschap maken....weer eens wat anders.

We gaan overigens zo eten....gehakt schotel, ik vind gehakt niet echt lekker maar misschien is dit wel te eten.
Vanavond voetbal kijken want ik doe mee met de poule van piet en nella, helaas heb ik de eerst twee wedstrijden al niet goed....we zullen zien vanavond....


Geen opmerkingen: