Sandy's statistieken

zaterdag 25 september 2004

Een Ford KA!!!

Zo, ik ben nu de trotse eigenaar van een andere auto nl. een ford ka!!!! Eindelijk een andere auto, want mijn fiesta was al een tijdje feestelijk bekleed met brons accenten en die werden steeds groter en steeds meer......... Gisteren zijn we naar het FEC in leeuwarden geweest. Daar is dit weekend een grote occasion show en wij dachten daar wel een autootje te kunnen vinden. Dat is dus gelukt, vandaag hoorde ik dat de koop door gaat...Ik kreeg voor mijn fiesta € 750 inruil dus dat was een gouden kans.

Dit is hem dan.



Volgende week belt de garage mij voor het maken van afspraken want de ka krijgt nog een grote beurt en apk keuring. Verder heb ik er 6 maanden bovag garantie op. Leuk he...

Nou ja dit was het voor vandaag, toch even mijn nieuwe aanwinst laten zien...

Geen opmerkingen: