Sandy's statistieken

donderdag 23 september 2004

LA LA DAG?

Tja, ik had gisteren het idee dat ik niet zou gaan zwemmen ivm mijn verkoudheid en zo heb ik ook geslapen,lichtjes dus, ik heb wel de wekker gezet en heb pas besloten om te gaan toen ie afging. Ik had echt geen zin en zelfs in de auto had ik geen zin, maar het was wel heel erg lekker...iedereen vond het water koud, maar ik vond het wel lekker..

Mijn verkoudheid is zo goed als over, beetje hoesten maar dat mag wel als je CF hebt. Verder heb ik me verdiept in de materie om een PGB aan te vragen, heel lastig allemaal, want met een gezonde partner krijg je het niet eens. Nu zei ik dat ik al een alphahulp heb maar nu kon ze daar de indicatie niet van vinden. Toen vertelde ik dat ik continue zuurstof nodig heb en dat ik ondersteunende begeleiding nodig heb met zwemmen en naar de fysio gaan. Toen werd het anders en kon het waarschijnlijk wel. Nu krijg ik alle papieren thuisgestuurd en moest ik wel even bij de thuiszorg mijn indicatie verhaal opvragen. Ik heb dat gedaan en die was er wel hoor. Waarschijnlijk hadden ze bij het rio nog geen ge update bestand....duhhhh. Wel zag ze dat ik in aanmerking was gekomen in februari voor een gehandicaptenparkeerkaart, dus zulke dingen weten ze wel maar het allerbelangrijkste weten ze weer niet.....Met die indicatie, hangt of staat mijn pgb aanvraag.

maar goed...even afwachten en invullen die papieren...

Arjan zijn ouders zitten in bulgarije in hotel rodopi zwete aan het zonnestrand...nou de commentaren waren niet zo best over het hotel, dus dat lieten we ze weten voordat ze weggingen, haha, lekker vooruitzicht en bedankt zei arjan z'n pa...

maar ja het kan natuurlijk nu wel weer beter zijn.

Ik ga me vandaag met weinig doen bemoeien. Misschien ga ik schilderen en de notulen van het astma fonds maken, ik kan ook besluiten om dat nog even uit te stellen. Vandaag ik een, wat mijn moeder altijd zegt, "LA LA DAG".

Geen opmerkingen: