Sandy's statistieken

dinsdag 21 september 2004

En werkt het?

Vandaag, dinsdag heb ik goede hoop op een snel herstel van de overgevoelige slijmvliezen. Zondag had ik redelijk goed geslapen en dat terwijl ik ook de sonde toch maar heb doorgezet, ik sla het wel eens over, maar ja dat moet je niet doen he. Gisteren voelde ik mij wel goed en de verkoudheid raak ik al een beetje kwijt.

Ik had 's middags een vergadering van het astma fonds hier thuis, dus hoefde ik niet zelf op pad. We hebben weer flink vergaderd en heel wat zaken moeten oplossen en moeten zien op te lossen de komende weken.
Na het eten moest ik me klaar maken om toch te gaan schilderen, ik had er ook erg veel zin in. Het thema is SIMMERTWIRRE, zoiets als zomer wervelwind/bries. Ik had het idee om een schilderijtje wat ik ooit in Portugal had gemaakt, nu in acrylverf te maken en dat paste precies binnen het thema. Ik maak een waslijn met zomerkleren eraan. De kleren waaien een beetje wat dan de zomerbries moet voorstellen....toevallig, het moest zeker zo zijn.

Verder heb ik redelijk goed geslapen en ben al bij de fysio geweest en vrijdag ga ik nog eens naar hem toe. Dan hoop ik weer helemaal opgeknapt te zijn.

Ik ga vandaag met arjan de kledingkast uitmesten. We hebben heel veel kleding die we niet aan doen en die onze kast overvol maakt. We kregen gisteren van die zakken voor het leger des heils en toen kregen wij het idee, ook omdat die kleren nog wel goed zijn maar niet meer passen.
Ook ga ik verder met schilderen, ik heb weer de smaak te pakken enz.

nou, dit was het wel weer voor vandaag.

Geen opmerkingen: