Sandy's statistieken

vrijdag 31 december 2004

Einde 2004

Zo, dit jaar zit er weer bijna op...zo ook het gebruik van mijn pieper. Hij wordt werkloos. Zielig he...De semafoon dienst van de kpn moet het veld ruimen en dus ook mijn pieper....Ik heb hem elke dag mee gehad en nu hoeft dat niet meer. Ik mag hem wel houden omdat ie toch niks meer waard is. Ik word nu opgepiept op mijn mobiele telefoon. Hier een fotootje van piepermans...



Vanaf morgen hoef ik niet meer bang te zijn dat ik hem vergeet mee te nemen als ik weg ga.
Vanochtend heb ik mijn vaste ritueel, inhaleren gedaan, gegeten en ook alweer gefietst op de hometrainer. Ik ben er gisteren mee begonnen omdat ik merkte dat mijn conditie achteruit is gegaan tijdens de verkoudheid. Nu wil ik elke dag fietsen. Ik heb ook havermoutpap gekocht omdat ik toch weer wat moet aankomen, ik heb al nutridrinkjes en sonde maar toch ben ik weer wat kilo's kwijt. Nu moet ik dat proberen te herstellen zodat ik na de vakantie weer fitter ben en weer kan zwemmen en mijn cursussen kan bezoeken. Ik hoop dan minder vatbaar te zijn, door weer goed in conditie te komen.

Maar goed, ik ga nu alles in gereedheid brengen om straks klaar te zijn als arjans ouders en arjan zelf aankomen....

Ik wens iedereen een heel geweldig 2005 toe en hopelijk gaat ieders wens in vervulling.

Geen opmerkingen: