Sandy's statistieken

dinsdag 14 december 2004

verkouden

Het is alweer meer dan een week geleden dat ik wat heb geschreven. Dat had ik niet in de gaten...
Afgelopen week was ik verkouden en helaas ben ik dat nog steeds. Afgelopen week heb ik de laatste lessen van mijn schilderen en boetseren gehad en heb nu vakantie. Ik ben nu klaar met gipsen van mijn beeld maar kreeg het niet verder af. Volgend jaar maar afmaken.
Verder ben ik niet naar zwemmen gegaan omdat ik te verkouden was. Ik heb me bezig gehouden met stomen en extra inhalaties enz...eigenlijk heeft het in zoverre geholpen dat ik nog steeds geen echte ontsteking heb...maar vanochtend heb ik mijn arts gebeld en hij zat in bespreking en zou me in de loop van deze ochtend terug bellen en dan wist hij ook wat er in mijn sputum aanwezig is...met oog op het geven van antibiotica natuurlijk.

Afgelopen weekend was arjans vader jarig en zondag zijn we daar geweest, nou de halve kamer was verkouden en dat was natuurlijk niet echt bevorderlijk voor mijn verkoudheid...vandaar dat ik gisteren weer erger verkouden was.
Gisteren had ik ook weinig stem en moest 's middags ook nog vergaderen maar dat is goed gekomen. Vandaag is de stem ergens halverwege de trap ofzo..

Zo nu en dan is ie goed maar toen ik de kapper belde om voor arjan een afspraak te maken was ie eventjes zoek...ze heeft me wel verstaan gelukkig.

Ik heb deze week weinig beleefd...Ja we hebben zaterdag de kerstspullen van zolder gehaald en de boom opgetuigd. Het is altijd gezellig met de kerst verlichting aan.
Ik had alleen mijn halogeenlamp aangezet via de verlengkabel en toen knapte die kapot. Nu moet ik natuurlijk weer een nieuwe lamp gaan kopen....

Ik heb ook een nieuwe mobiele telefoon want mijn oude ericson t10 is niet meer zo goed. Na een telefoontje moet hij alweer aan de lader en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb nu een nokia. Ik moet hem na 1 januari als pieper gaan gebruiken omdat de pieper van het ziekenhuis niet meer gebruikt wordt. De kpn gaat nl de semafoondienst afschaffen per 1 januari en dus moet je op een andere manier bereikbaar zijn. Bijna iedereen heeft een mobieltje en dat is natuurlijk wel handig. Ik mag hem dus niet meer uit zetten en ik mag de voicemail ook niet aan hebben staan.

nou ja, ik ga wachten op een telefoontje uit groningen en hopen dat ik een simpel pillenkuurtje kan krijgen.


Geen opmerkingen: