Sandy's statistieken

dinsdag 28 december 2004

Sneeuw

Dat is nogal eens wakker worden!!! Het weerbericht meldde gisteren al dat het zou kunnen gaan sneeuwen. Nou ja, dat zal dan wel...Maar toen ik uit het raam keek vanochtend, was het een witte wereld...Heel erg leuk als je er niet uit hoeft. Ik moet vandaag naar de fysio pas na 15 uur dus zal het wel over gaan in regen en dus kan het gladjes worden...maar ik hoor dat het al glad kan zijn.

We hebben overigens rustige kerstdagen gehad. Beetje tv kijken en wat eten en verder niets...heerlijk, geen drukte en gevlieg want dat heeft me voorgaande jaren toch wel vaak opgebroken waardoor ik weer ziek thuis kwam of zelfs ziek naar huis moest gaan.

Zondag middag kwam Peter Jan, het neefje van arjan hier slapen omdat hij maandag een schaatstoernooi had in thialf. Hij moest er voor half acht zijn en anders had hij om 5 uur uit bloemendaal moeten vertrekken. Arjan heeft hem afgezet bij thialf toen hij naar zijn werk moest, ja want hij moet deze week gewoon werken.

Gisteren heb ik bijna de hele middag op de bank geslapen, ik was ongelooflijk moe en ik weet niet waarvan. Het gevolg was dat ik vannacht bijna elk uur wel wakker was...Vandaag toch proberen niet op de bank te slapen...

als ik zo naar buiten kijk, sneeuwt het echt erg hard...macy wilde niet naar buiten, ik wil haar wel eens in de sneeuw zien, maar nee, ze kwam niet eens kijken. Ik probeer het straks nog eens... Hier een paar foto's van de sneeuw...



Hier staat mijn auto helemaal onder de sneeuw, die ik straks uit moet graven!!! haha als ik naar de fysio moet...



Dit is de achter tuin, een witte vlakte zo van boven genomen he!!!

Het is nu 16.30 uur, en ik ben vanmiddag even met Macy in de tuin geweest...Ze vond het wel leuk eigenlijk, ze rende door de sneeuw en hapte erin en rook er aan...Heel grappig. Hier een aantal foto's van Macy in de sneeuw...



Geen opmerkingen: