Sandy's statistieken

donderdag 17 februari 2005

Houd van het leven, word donor

Vorige week had ik een sticker gekregen die ik nu op de auto heb geplakt.Daar heb ik een paar foto's van gemaakt vanmorgen.



Ik was vanochtend vroeg wakker omdat ik naar Thialf moest...wel van mezelf hoor!!! Weer leuk om bij zo'n happening te zijn. Wel was het nu al erg druk en er stond al een heel mediacircus klaar. Andere jaren was het niet zo, maar ja die wereld is een sponsorwereld geworden.
Ik heb natuurlijk foto's gemaakt, hier een paar. Ga naar foto album schaatsen world cup voor alle foto's.

Hier wordt Erben Wennemars geintervieuwd.

samen met Rinie.

Jochem Uitdenhaage is bezig met de warming up voordat hij het ijs op gaat.

Gianni Romme in gesprek met een reporter.

Het was weer leuk om dat weer eens te zien. Gisteren ben ik bij mijn nichtje Margriet geweest. En moest ik met een plasje van Macy naar de dierenarts. Ze zat weer heel erg vaak op de bak en ze blijkt toch weer last te hebben van blaasgruis/nierstenen. Ze krijgt eerst pillen en ook nog een dieet. Hij zou me terug bellen als hij uitgezocht heeft welk dieet ze moet hebben. Als ze dat niet krijgt, kunnen haar nieren kapot gaan en dan gaat ze dood. Ze is al eens geopereerd aan een gezwel in de blaas en daardoor kan hij niet de stenen operatief verwijderen. Nu moet dat met een dieet dat ervoor zorgt dat de urine zuur blijft zodat de stenen niet meer aan kunnen groeien. Heel zielig want ze heeft denk ik wel last als ze moet plassen. Tja, ze mag nu ook al niks meer snoepen en dat vindt ze niet leuk...

Morgen gaan we naar de auto rai...En arjan gaat vanavond naar Heerenveen-new castle. Ik hoorde vanochtend dat er al extra peletons ME-ers klaar staan voor de engelse hooligens. Die zullen nu haast wel in de stad arriveren. Alle horeca is geloof ik ook dicht vanaf 18 uur. Best wel erg dat dat moet. Dat zijn wij natuurlijk niet gewend. Goed er is altijd wel een ME-team paraat.

We hopen dat we winnen...De boot naar newcastle was al volgeboekt voor het uitduel.