Sandy's statistieken

woensdag 22 juni 2005

Eindelijk zomer.

Afgelopen weekend hebben wij ons wel heel erg vermaakt. Gelukkig waren de weergoden ons cf-ers, goed gezindt en hebben wij ontzettend kunnen genieten van het cf beach dance in bloemendaal aan zee. Op de site dancelinx kun je foto's kijken. Onze foto's staan in mijn webshots album.



Op deze foto staan drie leden van de crew, en wie staan er in de achtergrond? Wij waren er dus toch.

We waren lekker op tijd opgestaan en zijn eerst naar santpoort gegaan en toen naar lukas klamer. Daarna zijn we op kraamvisite geweest bij Ton en Monique, die hebben er nu een dochter, kayleigh bij. Ze hadden al een jongen, dylan.

Daarna heeft nico ons naar Woodstock gebracht waar het cfbd plaats vond. Echt super leuk. Ik ben nog met Inge en Arjan in de reddingsboot geweest. We kwamen er best wel nat weer uit. Gelukkig had ik nog een spijkerbroek mee voor 's avonds. Het feest was rond 23 uur weer afgelopen en Nico heeft ons om half 12 opgehaald. Daarna zijn we naar Heerenveen gereden en lagen we om ongeveer 3 uur in bed.

Zondags werden we wakker door de geur van vers gebakken brood en het lawaai van de buren twee huizen verderop. Ze waren begonnen met de tegels van de badkamer te verwijderen. Blijkt dat badkamerverbouwen erg populair is geloof ik. Ook onze andere buren gaan nog met de badkamer bezig. Wij zijn nagenoeg klaar. Nog een tegel bijwerken en dan is het echt 100% af.

Om 12 uur is arjan begonnen het zwembad neer te zetten. Het heeft tot 15 uur geduurd tot het vol was. Heerlijk hoor zo'n bad in de tuin. Het is overigens groter dan wij dachten, maar we kunnen er met zijn tweeen nu ruim in.



Maandagmiddag ben ik lekker in het bad geweest. Alleen werd het echt heet achter en was ik al wat verbrand op mijn schouders. Nadat arjan thuis kwam, zijn we er nog ingegaan. Gisteren moest ik naar de fysio en ben ik niet in de zon geweest. Mij te warm in de tuin. Ook waren er af en toe wolken.

Vandaag heb ik echt weinig gedaan, beetje eten, slapen en dit even doen en wat foto's op webshots gezet.

Mama vertelde dat ze zondag met tante joyce achter op de motor is mee geweest naar Oudewater waar een Harley davidson show was. wouter heeft er nl eentje en mama, tante joyce, oom James en joey en wouter en lilian, zijn daar op de motor naar toe gereden. Gaaf he mijn mama op de moter bij haar zusje...Zodra ik er een foto van heb, komt ie hier op mijn weblog natuurlijk!!!

Morgen weer zwemmen in wolvega, voor de laatste keer en dan is het twee maanden vakantie. Nou, ik heb hier nu wel een badje staan. Vrijdag komen mijn vrienden van Hoekloos weer mijn ambulox vat bijvullen en gisteren heb ik het zuurstof al geregeld voor de verjaardag van mijn paps. We gaan dan 8,9 en 10 juli naar Tilburg, maar ja het zuurstof moet je van te voren regelen. Verder hebben we volgende week woensdag 's middags weer golfles en 's avonds het bootreisje als afsluiting van het astma fonds sportseizoen. We maken dan een boottocht vanuit blokzijl.

Arjan kom zo thuis, das wel te hopen natuulijk. Ik heb al aardappelen gekookt en die kunnen we lekker opbakken. Weer eens wat anders dan gekookte aardappelen. Ik houd er eigenlijk niet zo van maar ja je moet toch eens wat van die dingen eten.

Morgen gaan mijn schoonouders weer op vakantie naar: Ra ra: Jaaah Bulgarije! Ze blijven 2 weken. Hoop dat het lekker mooi weer is, zal vast wel. Als het hier maar mooi blijft, dan vind ik het wel best.

Ik moet nog een paar dingen maken voor het astma fonds en dan ben ik klaar. Dan hebben we nog en extra vergadering op 7 juli ivm het nieuwe beweegprogramma, waar we het niet mee eens zijn. Alle drie afdelingen van friesland komen dan bij elkaar om een gezamelijk standpunt te maken tegen het nieuwe beleid. Dus dat wordt nog een pittige discussie.

Maar goed, ik blijf nog wel even bezig...

Geen opmerkingen: