Sandy's statistieken

maandag 13 juni 2005

Virusje?

Afgelopen donderdag was het heerlijk weer. Dus was het zwemmen om 9.15 uur best wel een leuke bezigheid. Het water was lekker warm, de omgevingstemperatuur ook. Dus na de koffie zonder jas naar de auto en ook nog even blijven praten. Ja, dat is natuurlijk niet echt goed geweest. Dat had ik toen nog niet door. 's middags kwam Petra even op de thee. Ze kan al redelijk goed lopen maar het gaat nog niet echt flitsend. Ze vond het wel wat lang duren, ook komt ze binnenkort weer werken denkt ze, eerst op proef voor 1,5 uur en als het weer gaat, dan neemt ze het weer volledig over van afke.

's Avonds zijn we nog even een rondje koopavond gaan doen want ik moest nog wat spullen kopen. Pakpapier, sokken enz bij de action. Dus heb ik aardig veel gelopen. Maar ja, 's nachts om 5 uur werd ik wakker helemaal koortsig en bezweet. Ben maar gaan inhaleren en heb een nutridrink genomen en een ibuprofen en ben op de bank in slaap gevallen. Toen Arjan allang beneden was, werd ik nog eens wakker. Weer bezweet..blehh. Toen maar weer naar bed gegaan. Werd ik wakker gebeld om 9.15 uur. Das altijd zo als ik wil uitslapen. Ik voelde mij overigens wel weer een stuk beter.

's middags ben ik nog even naar het zwemmen geweest om de h-eigenwijzers te brengen, zodat die aan onze leden uitgedeeld kunnen worden, en dan ben ik er weer af.

Ik werd overigens weer een beetje koortsig en voelde mij niet lekker. Zaterdag voelde ik mij wel weer goed en hebben we boodschappen gedaan en zijn we 's middags naar de ikea in groningen geweest. We hadden de illusie om er badkamer spullen in te slaan. maar we kwamen met een lege kar zo weer naar buiten wandelen. Lekker goedkoop.
We zijn toen naar winschoten gegaan want daniel, de zoon van mijn vrindin lydia was jarig geweest. Daar hebben we tot een uur of 22.30 uur feest gevierd. De kinderen lagen inmiddels al in bed hoor. Hun huis staat te koop en gaan in juli naar Assen verhuizen. Dus zijn ze bezig met het wegdoen van troep en inpakken van spullen.

Zondagochtend werd ik wakker met een kletsnatte pyjama aan. Ik had het er koud van. Ik voelde mij wel kiplekker en na het ontbijten van het zelfgebakken brood, ben ik gaan douchen en was ik weer op en top.
Arjan heeft alleen een beetje voor de tv gehangen, dtm, malboromasters, golf, vliegraces en F1 zitten/liggen kijken dus de badkamer is nog steeds niet af.... mannen!!!
Hij zei vanochtend dat ie maar een dag vrij gaat nemen van de week. Goh...

Vandaag heb ik uitgeslapen tot 9 uur en ben toen mijn vaste ritueel gaan doen, inhaleren, eten, fietsen en toch even een uurtje geslapen en nu achter de pc, zometeen koken, spinazie schoonmaken...

Morgen weer naar de fysio en de laatste administratie van het astma fonds afmaken en woensdag naar een vriendin van mij van vroeger maar we komen elkaar regelmatig tegen in het dorp en dan hebben we weinig tijd om te kletsen, dus vroeg ze of ik gezellig bij haar wilde komen. Verder ben ik 's avonds door mijn buurvrouw uitgenodigd voor de voorverkoop van c&a. Donderdag begint de vlaggetjes week en buurvrouw werkt bij c&a en mag mensen meenemen die dan eerder kleding met korting mogen kopen. We waren nl donderdag met de koopavond in de c&a en toen kwam ik buurvrouw tegen en die zei dat ik even moest wachten met kopen tot woensdagavond dan zou ze mij wel een uitnodiging door de bus doen. Lief he, dan ga ik lekker goedkoop kleding kopen, tenminste als wat ik wil hebben afgeprijsd is natuurlijk.

Donderdag moet ik weer zwemmen en 's middags golfen. Waarschijnlijk wordt het dan wel weer mooi weer. Wanneer wordt het nou eens zomer??? Hebben we een zwembad voor in de tuin en dan is het nog steeds herfst. Nogal logisch dat ik visusjes oppik.

Geen opmerkingen: