Sandy's statistieken

vrijdag 17 juni 2005

Warm weekend???

Leuk nieuws! Het interview voor libelle komt in nummer 27 te staan. Die komt op vrijdag 1 juli 2005 uit.

Nummer 27, Interview Sandy


Woensdag middag ben ik naar Margriet en Eldert geweest. We hebben heel gezellig weer even bijgekletst. Vroeger toen we nog op de basisschool zaten, kwam ik zo'n beetje dag en nacht bij haar en haar zus over de vloer. Nadat we allemaal op het voortgezetonderwijs zaten en allemaal uit de west indische buurt verhuisd waren, kwamen we elkaar wel eens in de stad tegen en daar bleef het dan bij. Nu hebben we maar eens afgesproken.
Toen ik onderweg naar huis was, belde arjan op want hij was al thuis. Hij stond een beetje raar te kijken dat ik nog niet thuis was, denk ik...
Maar goed, ik moest snel eten want ik ging naar C&A met Marinka. De vrienden korting was een ware hit. We waren niet de enige vrienden!!! Iedereen liep met kleding te sjouwen alsof het gratis was. Wat wel slim was, er hing ook niet afgeprijsde kleding tussen. Dus moest je nog goed opletten ook. Ik kon eigenlijk helemaal geen maat 40-42 vinden in de dingen die ik leuk vond. Ik had blousjes uitgezocht in maat 38-40 maar niks paste mij. Ik heb een nieuwe spijkerbroek en een polo-shirtje gekocht voor op de golfbaan.



Donderdagochtend moest ik om 9.15 uur naar wolvega om te zwemmen. Heerlijk water was het. En iedereen had er zin in, ook in het mooie weer wat toch zeker te weten op ons af komt. Arjan had vrij want hij wilde de badkamer afmaken en al het afval naar de stort brengen. Het resultaat zie je in mijn webshots foto album. Klik maar op de foto van Macy die de nieuwe toiletpot inspecteert.

Na het zwemmen moest ik om twee uur naar de golfbaan. Het zonnetje brak door en we hebben hole 1 gespeeld. We hadden drie jonge eenden achter ons aan. Ze waren helemaal niet bang en volgden ons tot aan de green. Daar kwamen twee, waarschijnlijk hun andere zusjes, er ook bij. Toen zijn ze weer in hun slootje gesprongen en konden wij ons aan het putten wagen. We hebben het slecht gedaan. We waren 2 boven par 4, dus een dubbel bogey. We speelden texas scramble. Dat houdt in dat ieder van ons slaat en waar de verste bal ligt, slaan we verder. Vanaf de tee sloeg ik het verst en toen heeft Jan alles verder geslagen. We hebben het wel eens beter gedaan, maar wel veel lol gehad. Daarna hebben we nog wat gedronken en was ik om half 5 thuis.

Vandaag is Petra geweest en had ik 's middags even lekker op de bank geslapen en toen ik net om 15 uur boven was, stond arjan ineens voor mijn neus. Toen hebben we boodschappen gedaan want morgen gaan we al vroeg weg.

Eerst gaan we naar arjans ouders om alle apparaten terug te brengen die we hadden geleend voor de verbouwing. We gaan dan naar Lukas en Klamer en daarna naar de baby van Ton en Monique. Die is nu onderhand twee maanden. Maar ja eerder zijn we daar nog niet in de buurt geweest.
Dan gaan we naar het cf beach feest in bloemendaal aan zee. Als alles goed is, wordt het echt heel leuk en mooi weer...nou ja, als ik nu naar buiten kijk, geloof ik het niet hoor, maar ja. ze zeggen het he...

Geen opmerkingen: