Sandy's statistieken

donderdag 8 december 2005

Op schema!

Deze week heb ik mij bezig gehouden met het afmaken van "projecten" die af moesten aan het eind van deze week. Het is al aardig gelukt.

Ik heb als eerste mijn schilderij van het shirtje af. Ik heb er een sc heerenveen shirtje van gemaakt. Dit is het resultaat.















Nu moet ik nog het schilderij afmaken met de kussende kinderen. Verder heb ik het pr-plan voor het internetcafé vandaag afgemaakt. Volgende week woensdag heb ik daar een bespreking over.
Nu moet ik nog wat dingen maken voor het Astma Fonds maar dat doe ik morgen. Ik moet toch wachten op hoekloos morgen.
Ik was vannacht niet zo lekker. Ik was steeds wakker en dan was mijn neus weer vol en moest ik hoesten. Ik was al om half 5 wakker. Toen arjan uit bed ging om 6.15 uur, ben ik mee gegaan en heb mijn inhalaties, insuline, thee, en een ibuprofen genomen en ben weer gaan slapen. Ik ben tot half 11 in bed gebleven. Normaal moet ik dan in het zwembad liggen....toch maar niet.
Ik was vanochtend overigens wel weer oke. Ik heb wat ontbeten, en ben achter de pc gedoken om het pr-plan af te schrijven.
Verder werd ik wel een aantal keren tussen door gebeld, een keer door een vrouw, die wilde weten hoe hoog de premie was die ze voor ziekenfonds moest gaan betalen.."eh sorry, maar ik denk dat u het verkeerde nummer hebt, wie moet u hebben dan"?. "Bent u niet het ziekenfonds"? "nee, mevrouw", "o dan moet ik es even zien...toet toet toet. Opgehangen.

Arjan moet vanavond vergaderen. Maar een van zijn collega's was ziek en misschien ging het niet door als hij er nog niet zou zijn. Aangezien het nu al bijna half 7 is, denk ik dat ze toch aan het vergaderen zijn. We eten straks maar nasi, lekker snel klaar.

Aankomend weekend hebben we het druk, alhoewel, zaterdag moet arjan werken waarschijnlijk om zijn nieuwe auto te krijgen. Hij krijgt een andere skoda fabia maar nu een diesel. Hij verwacht dan minder aan brandstof uit te geven. Zullen het wel ff zien. 's Middags moeten we weer boodschappen doen en Zondag gaan we naar Santpoort want Nico houdt zijn verjaardag. Hij wordt maandag 60 jaar. Gezellig he!

Geen opmerkingen: