Sandy's statistieken

vrijdag 2 december 2005

vrijdag ritsdag

Afgelopen week wilde ik veel doen maar uiteindelijk kwam er niet zoveel van terecht. Dat is vaak zo. Als ik bedenk wat ik alemaal wil gaan doen, dan heb ik een soort van averechts handelen en alles lekker laten liggen. Maandag heb ik op schilderles aan twee schilderijen gewerkt. Eerst het shirtje en later aan de kussende kinderen. Het shirtje gaat een Heerenveen shirtje worden... Heeft arjan bedacht. Ik wist eigenlijk nog niet echt iets te verzinnen toen ik arjan dat zei, stelde hij het thuis tenue van heerenveen voor. Naj ja oke dan maar...Het wordt wel ietsje anders, zonder reclame, want ik word er niet voor betaald, Haha. Zo ziet het er nu uit. Ik hoop er morgen mee verder te gaan. Dat is nu mijn plan. Of dat lukt....

Dinsdag kwam mijn inval hulp weer. Het is bijna zeker dat ze per januari moet stoppen want dan is waarschijnlijk mijn indicatie beoordeeld van de alphahulp. Ik ga me vast voorbereiden op een bezwaarschrift, al zal het misschien niet helpen, ik probeer het gewoon. Nee heb je en wie weet lukt het wel....
's Middag om 10 voor half 1 ging ik naar het postkantoor om 11 H-eigenwijzers op de bus te doen. Ik had me al voorbereid op een enorme wachtrij maar wonder boven wonder was ik direct aan de beurt.. Dus dat was boffen. Ja, NOT... Die gasten hebben altijd wel iets te mekkeren of ze staan dom te kletsen of ze zijn een bult chagarijnig. (Daarop worden ze waarschijnlijk geselecteerd) Deze dame vond het niet goed dat ik aan de zijkant de krantjes had dichtgeplakt met een afzender etiket. De boven en onderkanten moesten ook even afgeplakt worden want anders kan er andere post tussen komen..(Is wat voor te zeggen),normaal kan het wel maar ja ze moest nu wel iets zeuren omdat ik natuurlijk direct aan de beurt was. Ik moest ook nog 3 vellen kerstzegels hebben en daarbij kreeg ik een agenda maar die moest ze op gaan halen want "haar" la was alweer leeg. Joepi tref ik het weer eens... Ik wilde ook nog een bon mee want dat is voor de penningmeester wel handig, die moest ze natuurlijk weer uitprinten, en ja dat is wel errug lastig, zucht, en ik kreeg nog even de plakbandrol om de 11 krantjes aan de boven en onderkant dicht te plakken. Ik mocht ze dan wel op de lopende bank leggen en de plakbandrol terug op de desk zetten.
Ja hoor het was weer langer dan ik wilde, om 10 voor 1 ging ik richting fysiotherapeut. En ja hoor staat er een enorme kraan voor zijn deur. AHHHH Er stond ook een auto op de invalideparkeerplaats en een klein stukje hek van de kraan stond net iets in de weg, dus kon ik niet ook op de invalideparkeerplaats parkeren. Toen zag ik nog een plekje naar de discotheek. Normaal moet je daar betalen, dus ik maar mijn parkeerschijf, plus invalideparkeerkaart en een briefje dat de invalide parkeerplaats bezet was, op mijn dashboard gelegd in de hoop geen bon te krijgen. Het was niet het geval gelukkig. Toen ik bij de fysio klaar was en mijn jas aan deed, ging mijn rits van mijn jas kapot. Net zo fijn want het was al koud... Woensdagmiddag maar even naar de Hema gegaan om een nieuwe rits te kopen, hebben ze daar alleen maar ritsjes van 30 cm. Ik had er een nodig van 65 cm. Tja, waar haal je dan eentje? Bij de schoenmaker misschien, die had ze niet, maar verwees me naar oenema naaimachine winkel. Ach ja, dat had ik zelf immers ook wel kunnen bedenken. Daar hebben ze overigens alle soorten, maten en kleuren. Ik had er eentje uitgekozen en die moest €5,95 kosten. Gelijk van mijn klein geld af. Ik had gelukkig nog € 1,10 voor thee in de pauze bij het boetseren. Daar moest ik nog heen.
Ik ben produktief geweest. Mijn sumoworstelaar stond op de oven, dan gaat ie er in, en is ie volgende week klaar. Mijn sarcofaagdame was droog en kon dus naar de ovenkamer. Ik heb toch nog een egel gemaakt. Deze was in een uur klaar. Ging zo makkelijk...terwijl die andere voor minne twee lessen in beslag nam en nog niet naar mijn zin was. Ook heb ik nog een meeuw gemaakt. In drie kwartier. Nou ja, het ging lekker, zal ik maar zeggen. Volgende week hebben we een model en de week erna komt ze nog een keer. Dan is het alweer kerstvakantie. Snel he!

Gisteren ben ik wel naar het zwemmen gegaan maar heb niet gezwommen. Ik voel me steeds wat verkouden maar het zet gelukkig niet door. Als ik dan ga zwemmen, ben ik het weekend altijd wat minder en ik moet nog veel doen, heb ik bedacht...haha. Ik moest nog wat krantjes afgeven en de declaraties voor de penningmeester. Gistermiddag heb ik wat gelanterfanterd want het was ineens weer laat.




Vanochtend was ik rond 11 uur klaar om te "werken". Ik wilde de rits even in mijn jas zetten, mijn shirtje afschilderen en het pr plan schrijven voor het internetcafe. Alleen het ritsje duurde de hele dag...pffff wat een K****werk was dat...getver. De rits zat aan een kan dubbel gestikt en aan de andere kant vierdubbel gestikt. Het uithalen heeft me de meeste tijd gekost. Toen nog inrijgen en daarna nog door de machine. Die heb ik overigens net nieuw. Gisteren wel even uitgeprobeerd, hoe alles werkt en of ie wel werkt. Ja dat lukt wel... Helaas kreeg ik de boord met Teddy bontkraagje er niet onderdoor maar op slinkse wijze is het toch geluk. Wel een krachtmeting meteen voor de machine maar verder ga ik geen moeilijke dingen meer maken hoop ik. Dit was eens maar nooit meer... Kleine dingen maken, zoals broekspijpen inkorten en gordijntjes op maat maken, dat was de bedoeling. Ik gelijk weer meteen met het moeilijkste beginnen...ahah. Morgen maar verder met mijn andere simpeler "werk".


Geen opmerkingen: