Sandy's statistieken

donderdag 15 december 2005

verkouden!

Het weekend in Santpoort was erg gezellig. Weer veel familie gezien en ook mijn ouders waren gekomen. Ik had een oorkonde voor s werelds beste 60-ger Nico Turenhout gekocht en we hadden nog een sc heerenveen mutsje gekocht. Nico had inmiddels al een externe harddisk gekregen van ons allemaal. We hebben nog chinees eten gehaald en om een uur of 9 zijn we weer naar heerenveen terug gegaan. 's Middags zijn we nog even naar arjans vriend geweest en hun kleine meid was erg verkouden.
Waarschijnlijk heb ik dat toch over gekregen want maandag begon ik keelpijn te krijgen. Pietie mijn fysio kwam maandag ook weer en die zei dat haar zoontje strontverkouden was en dat zij zelf ook niet fit was. Nou ja, lekker...komt ze wel weer bij mij..tsss. Dinsdag had ik echt een verkoudheidshoofd en een hele zere schrale keel...Ik moest wel naar de fysio maar veel sputum kwam er nog niet los. 's Nachts werd ik wakker met een griep/verkoudheids aanval. Het was half 4. Ik ben maar naar beneden gegaan, heb geinhaleerd met mistabron en combivent en heb kamillethee gemaakt en er wat met mijn neus boven gehangen. Ook heb ik fluimucil genomen en ciproxin kuur gestart, die had ik nog in de kast liggen.
Ik had inmiddels de kachel even aan gezet maar toen begon die weer enorm te ratelen. Dat doet hij nu al een paar weken, en vorige week hebben ze er een nieuwe pomp opgezet. Maandag een nieuwe bypass maar het geratel was dus nog steeds niet verholpen.
Woensdag ochtend werd ik om even voor tien weer wakker en ik voelde me wel weer iets beter dan in de nacht. Dus ik me maar klaar maken voor het overleg over mijn pr-plan voor het internetcafé. Ik moest er om 13 uur zijn. Ik moest daarna naar boetseren. Dus moest ik de tijd wel in de gaten houden. Tijdens het overleg hebben we het een en ander besproken en volgende week woensdag of donderdag hebben we een bijeenkomst met alle vrijwilligers om de taken te verdelen. Het pr-plan vonden ze goed.
Ik voelde me langzamerhand steeds weer wat warmer en verkoudener worden, maar dat is bij mij wel vaker, als ik me inspannen, krijg ik vaak een kleur op mijn gezicht als ik niet helemaal fit ben. Ik ben toch maar naar boetseren door gereden. Ik moest mijn beeld van het model afmaken en nog mijn andere drie, die klaar waren meenemen. Ik had ook een krat meegenomen om ze in te doen. Dan heb ik mijn zuurstof tank, boetseerkoffertje, en beelden te sjouwen, dus vandaar mijn krat.
Wonder boven wonder voelde ik mij steeds beter worden en heb mijn beeld af kunnen maken. Inmiddels zag ik dat in de gang mijn abstracte landschap opgehangen was. Maandag maak ik er een foto van. Mijn opgeplakte kleedjes komen er ook nog te hangen want ze vonden het allemaal erg mooi geworden. En vooral mijn abe shirt.!
Om half 6 was ik weer thuis. Arjan was er ook al en die was begonnen aan de macaroni. Nico en zijn broer rob, kwam eten want die gingen met arjan naar de uefa cup heerenveen- sofia. Heerenveen moest winnen en marseille moest ook winnen, dan ging heerenveen overwinteren in europa....PFFFFF. Het is wel gelukt! Bij de goal van sofia had ik er bijna geen geloof meer in. Maar kort daarna werd het 1-1 door samaras. Eindelijk maakt hij dan eentje, zeg. Toen de tweede goal viel, stond ik in mijn eentje in de kamer te juichen!! Macy kwam van boven, om het hoekje kijken, haha.
Vanochtend had ik eigenlijk een oogfoto moeten laten maken in het umcg voor diabetes controle maar dat had ik afgebeld. Ik ben meestal niet lekker als ik terug kom van het ziekenhuis omdat ik dan weer wat virussen oppik. Ik ben nu al niet lekker...nu moet ik op 9 januari er heen...

Ik was toch thuis en de ketel deed weer enorm zijn best met allerlei geluiden te maken die niet horen. Ik voor de 4de keer energie service bellen. We sturen wel weer iemand. Deze keer maakte de ketel het geluid ook toen de monteur er was. Hij kon het niet vinden. Hij besloot om naar de zaak te gaan en toch een 3 wegklep op te halen en met de fabriek te bellen. Hij heeft nu alle cv's dicht en weer open gedraaid, overal op geklopt enz. En morgen belt hij of er weer van die geluiden geweest zijn want dan vervangt hij de driewegklep alsnog. Tot nu toe heb ik het getik en geratel en gebonk niet meer gehoord. Houden zo, niet waar!

Vandaag heb ik de nieuwe mediabox van upc geinstalleerd. Een decoder voor digitale tv en straks nog meer media dingen. Die wij hadden moest worden vervangen omdat alles veranderd werd binnen upc kabel. Dat kastje is chroom met zwart net als onze nieuwe dvd recorder dus dat staat wel heel netjes nu.

Vanavond gaan we naar Droogbrood in de harmonie in leeuwarden. Lijkt me leuk, stond een goede recentie van in de telegraaf vorige week. Arjans zus heeft bij bas hoeflaak in de klas gezeten, grappig he.

Morgen ga ik naar de kapper, moet er met kerst ook een beetje fijn uitzien he! Ik wil weer wat highlight hebben, die van mei zijn er al aardig aan het uitgroeien. Ik heb inmiddels wel wat langer haar dan toen ik op tv was! Ik ben van plan om er een omvorm permanent in te laten zetten. Dat zijn natuurlijk vallen de krullen, een beetje slag, die er in een maand of twee weer uit zijn zonder die lelijke uitgroei van een normale permanent. Ik zag dat vorige week bij looking good. Mijn kapper had dat wel zeiden ze, maar of ik dat doe weet ik nog niet hoor.

Geen opmerkingen: