Sandy's statistieken

donderdag 20 april 2006

Benauwd

Op tweede paasdag zijn we naar de praxis geweest om plantjes te kopen. Er waren vele andere mensen op het zelfde idee gekomen. We hebben 8 spaanse margrieten en 8 geraniums gekocht. Ook twee langwerpige bloembakken met ophang steunen. Ook nog een extra zak potgrond want dat kun je niet genoeg hebben. We moesten wel een half uur in de rij bij de kassa staan...zucht...



We zijn ook maar naar Bos en tuin gegaan want we waren nog niet tevreden met onze nieuwe planten. We hebben nog twee clematissen, en 6 fuchsia's gekocht. Toen we thuis waren, was ik aardig benauwd en moest wel even rusten. Ik heb wel even geholpen met de planten in de bakken doen en af en toe even op de stoel in de zon uitrusten. Het was wel lekker om buiten te zijn. Arjan heeft de vijver weer schoon gemaakt en de vissen sprongen weer door de fontijntjes, ze vonden het heerlijk. Ook heeft Arjan aan de muur, voor de clematissen, twee klimrekjes gemaakt. Nu hopen we dat de saaie muur een beetje bedekt wordt met mooie bloemen. Nog even voor het koken heeft arjan onze nieuwe wc-bril op het toilet in de badkamer gemonteerd, staat erg geinig...
Na het eten voelde ik mij niet lekker. Ik heb het vaker na het eten dat ik zo benauwd ben, en als ik hoest er alles dreigt uit te komen. Ik herinner me dat ik dat twee jaar geleden ook had, toen ik net uit het ziekenhuis kwam. Na een tijdje gaat het wel weg maar lekker voel je je niet.

Dinsdag had ik het druk. Ik moest pasfoto's laten kamen voor mijn nieuwe paspoort. Kreeg een brief van de gemeente dat ie bijna verlopen was. Ik was half 10 weg gegaan omdat ik ook nog naar kruidvat wilde. Ik dacht dat ik dan lekker rustig aan kon doen om dan om 10.45 uur naar de fysio te gaan. Ik was 5 voor 10 alweer uitgewinkeld, dus ben ik maar weer naar huis gegaan en om half 11 naar de fysio terug gegaan. Ik voelde mij niet lekker eigenlijk, ook wel benauwd enzo. Ik heb niet zoveel opgehoest, dus denk ik niet dat ik een onsteking heb ofzo. Maar ja, wat is het dan...?
Om half 3 had ik weer een vergadering van het internetcafé en ik was laat terug. Na het eten had ik weer zo'n benauwd, opgeblazen gevoel. Ik moest om 20 uur nog naar de As voor het gesprek met wijkbelang om subsidie te krijgen voor het internetcafé. Die meneer waarmee we spraken, heeft ons aangehoord en vond dat we een goed plan hadden. Nu maar hopen of ze ons een subsidie toekennen. Wij horen er meer van...maar wanneer wist ie niet precies.

Toen ik thuis kwam, was ik echt helemaal moe, kapot. Snel inhaleren en naar bed. Woensdag kwam Petra het huis weer schoonmaken en ik heb op de bank gelegen. Ik was nog steeds moe. Toen ze weg ging ben ik weer gaan liggen en eigfenlijk niet van de bank afgeweest.
Ik zou vandaag moeten zwemmen maar ik heb echt geen fut. Morgen eigenlijk ook maar dat heb ik afgebeld. Ik zou nl iemand ophalen maar ik denk dat ik alleen maar benauwder, zieker, moeier word als ik ga zwemmen. Ik denk dat het zwemmen in heerenveen toch niet zo'n goed idee is. Aan het eind van de middag heb ik het wel gehad en het aankleden daarna is doodvermoeiend. Het hele weekend was ik vermoeid, dus dat kan ik beter laten.
Volgende week probeer ik wel naar wolvega te gaan, ik heb dan in die week weinig andere dingen te doen. Spaar ik mijn energie daarvoor.

Pasfoto april 2004 en april 2006


Geen opmerkingen: